Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: در یک سال گذشته خیرین ۶۵ میلیارد ریال به مدرسه سازی کمک کردند.
هادی زارع پور مدیر کل آموزش وپرورش استان با اشاره به اینکه خیرین تاکنون هزار و ۲۷۰ کلاس در استان ساخته اند گفت: این فضای آموزشی سومین فضای پیش ساخته وچهارمین فضای اهدایی به دانش آموزان استان از سوی بنیاد خیریه سبز علوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هم گفت:بنیاد خیریه وفاق سبز علوی برای کمک به فضا‌های آموزشی وتجهیزات تاکنون ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است.
جهان محرابی افزود:برای ساخت این فضای آموزشی ۳۰۰ میلیون ریال هزینه از سوی این بنیاد اهدا شد.
صدرالله عزیزی رئیس آموزش وپرورش چرام هم گفت:۱۳ دانش آموز روستای تلوندی از این فضای آموزشی با تجهیزات جدید استفاده می‌کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی نوبانی افزود: آکواریوم، شهربازی، چرخ و فلک، مجتمع سرگ سورو، ساختمان مشارکت ۱۸ واحدی و محل اسکان مهمانان نوروزی از طرح‌هایی است که هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.
وی گفت: اعتبار این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است و تلاش بر آن است همه طرح‌ها در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید؛ نشست هم اندیشی ساخت شهر‌های جدید ساحلی در هرمزگان
شهردار بندرعباس افزود: جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های خدماتی و عمرانی از مهمترین اهداف شهرداری بندرعباس است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد