Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@22:06:04 GMT

مازندران قهرمان مسابقات نيوکونگ فو کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۱۸۷۰

مازندران قهرمان مسابقات نيوکونگ فو کشور شد

خبرگزاري آريا - نوشهر - ايرنا - تيم مازندران الف در رده هاي سني بزرگسالان و جوانان و تيم فارس در رده هاي نوجوانان و نونهالان در مسابقات قهرماني نيوکونگ فو کشور جام شهيد مدافع حرم حسين بواس و انتخابي تيم ملي در چالوس قهرمان شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين دوره از مسابقات که شب گذشته پايان يافت، 480 ورزشکار در قالب 21 تيم از 20 استان در رده سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده هاي بزرگسالان و جوانان تيم مازندران الف به ترتيب با 42 و 34 امتياز قهرمان شدند و تيم خوزستان نيز به ترتيب با 35 و 26 امتياز در دو رده سني دوم شد.
در رده سني بزرگسالان تيم گلستان با 23 امتياز و در رده جوانان نيز تيم البرز با 18 امتياز در مکان سوم قرار گرفتند.
در رده سني نوجوانان استان فارس با 29 امتياز مقام نخست را کسب کرد و تيم قم با 21 امتياز مقام دوم و خوزستان با 19 امتياز مقام سوم را کسب کرد .
در رده سني نونهالان استان فارس با 53 امتياز مقام اول را کسب کرد و خوزستان با 31 امتياز دوم و مازندران ب مقام سوم را کسب کردند.
مسابقات قهرماني نيو کونگ فو جام شهيد بواس طي دو روز به ميزباني چالوس برگزار شد.
حسين بواس دومين شهيد مدافع حرم از اهالي شهرستان چالوس بود که از نوجواني به اين ورزش روي آورد و يکي از ورزشکاران با اخلاق و انقلابي در رشته نيوکونگ فو بود که در فروردين سال گذشته در سوريه به شهادت رسيد.
رشته رزمي نيوکونگ فو در سال 1362 در کشور پايه گذاري شد ولي مراحل تحقيق و تکامل اين رشته ورزشي در ابعاد علمي ، فلسفي و رزمي 17 سال به طول انجاميد و در نهايت در سال 1379 اعلام موجوديت کرد و پس از ارائه به فدراسيون ورزشهاي رزمي توسط کميته فني وقت مورد بررسي هاي کارشناسي قرار گرفت و طي نامه اي مجزا از طرف کميته فني به رياست فدراسيون مجوز رسميت آن صادر شد.
بنيانگذار و رئيس سبک محمد تقي معصولي متولد 1333 است که هنر رزمي را از سال1349 در رشته کاراته شروع کرد و در سال 1352 به ورزش کونگ فو روي آورد.
خبرنگار : سيدمحمد اکبرموسوي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
1295/ 1602/1654
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان فوتبال هلند مشخص شد

تیم فوتبال آیندهوون در حالی که ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور