Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهور ورامین با بیان این‌که صاحبان خودروها از پارک خودروهایشان در این مسیرها جداً اجتناب کنند، گفت: رانندگان خودروها می توانند از مسیرهای جایگزین مانند بلوار امام رضا علیه‌السلام، امرآباد، بلوار رسالت و کمربندی‌های شمالی و جنوبی ورامین تردد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دان به‌نقل از‌ ورامین ما ؛ عبدالمکی ، رئیس راهور ورامین صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم شهید پرور ورامین همیشه در صحنه‌های حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور گسترده و موثر داشتند که نمونه آن حضور در راهپیمایی‌های گوناگون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود که جمعیت کثیری از عاشقان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشند.

رئیس راهور شهرستان ورامین عنوان کرد: با توجه به تغییر مسیر راهپیمایی در شهر ورامین نسبت به سال‌های گذشته، محدودیت‌های ترافیکی جدیدی را در شهر ورامین شاهد خواهیم بود.

وی بیان داشت: مسیر راهپیمایی در شهر ورامین از میدان امام خمینی(ره) به سمت زیرگذر ۱۵ خرداد اعلام شده است که به همین دلیل نیز از ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۱ بهمن ماه مسیر تقاطع سیدفتح‌الله تا میدان امام خمینی(ره) مسدود خواهد شد.

عبدالمکی ادامه داد: مسیر خیابان شهدا از میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) و امتداد آن نیز تا زیرگذر طالقانی در هر دو مسیر رفت و بازگشت از همان ساعت مسدود می‌شوند.

وی با بیان این‌که صاحبان خودروها از پارک خودروهایشان در این مسیرها جداً اجتناب کنند، اظهار داشت: رانندگان خودروها می‌توانند از مسیرهای جایگزین مانند بلوار امام رضا علیه‌السلام، امرآباد، بلوار رسالت و کمربندی‌های شمالی و جنوبی ورامین تردد کنند.

رئیس راهور شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: خودروهایی که در مسیر راهپمایی که اعلام شده است توقف کنند، خودروهایشان به پارکینگ منتقل خواهند شد و صاحبان خودرو می‌توانند ۲۳ بهمن برای ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی به سمت غرب  تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

سرهنگ شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: هم اکنون ترافیک امروز در مسیر‌های ورودی شهر تهران در مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می‌باشد که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفر‌های خود از تردد‌های غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری نمایند. 

وی به ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات اشاره داشت و گفت: راکبین موتورسیکلت نیز می‌بایست همچون دیگر وسایل نقلیه قوانین و مقررات را رعایت نمایند و حتما قبل از روشن کردن موتورسیکلت خود کلاه ایمنی را بر سر بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • بهترین مسیرهای پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اصلاح شود
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 
  • بهترین مسیر‌های پیاده‌روی تهران کدام‌اند؟
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود