Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@21:06:09 GMT

کتاب «درآمدی بر رهبری کوآنتومی» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۲۰۴۸

کتاب «درآمدی بر رهبری کوآنتومی» منتشر شد

کتاب «درآمدی بر رهبری کوآنتومی» نوشته مهدی حمزه پور استاد دانشگاه امام صادق(ع) به همت مؤسسه عصر اطلاعات منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آنچه موجب بقاء سازمانها را فراهم می آورد رعایت اصول و شیوه های صحیح انجام کارها است که سازمانها در محیط رقابتی محکوم به تمرکز و اجرای بهره وری می باشند. بهره وری از دو عبارت کارایی به معنای درست انجام دادن کار و اثربخشی به معنای انجام کارهای درست مشتق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نتوان برای رسیدن به بهره وری میزان و سقف مشخصی را در نظر گرفت ولیکن آنچه در این میان برای ما اهمیت دارد رسیدن به نقطه بهینگی در انجام امورات و وظایف سازمانی است.

سؤال اساسی پژوهش عبارت است از اینکه عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره وری در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران کدامند؟ پاسخ سؤال را می توان عوامل مختلفی دانست.

کتاب «درآمدی بر رهبری کوآنتومی» نوشته مهدی حمزه پور استاد دانشگاه امام صادق(ع) به همت مؤسسه عصر اطلاعات به بهای ۲۰ هزار تومان منتشر شد.

مراسم رونمایی از کتاب «درآمدی بر رهبری کوآنتومی» نوشته مهدی حمزه پور استاد دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق(ع) دوشنبه ۲۳ بهمن ماه در مسجد حضرت خدیجه(س) واقع در بوستان بهشت مادران برپا می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

به گزارش «تابناک»، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت: غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می شود.

دیگر خبرها

  • اثر جدید حسن روح‌الامین منتشر شد/ تصویرسازی دیجیتال از شعر رهبری
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • بهره مندی ۸۰ معلول میبدی از حق پرستاری از فروردین ماه امسال
  • باید ابعاد نظامی و راهبری عملیات «وعده صادق» تحلیل شود