Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@20:06:57 GMT

داماد جوینی قربانی اصلی حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۲۰۵۰

داماد جوینی قربانی اصلی حادثه رانندگی

جوین_ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین اعلام کرد: حادثه رانندگی شب گذشته در محور مواصلاتی شهر نقاب به شهر حکم آباد از توابع شهرستان جوین تاکنون ۳ فوتی و ۷ مصدوم داشته است.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جوین اعلام کرد: با توجه به گزارش اورژانس ۱۱۵ در ساعت ۲۳:۳۰مبنی بر برخورد دو دستگاه خودرو پراید در محور مواصلاتی شهر نقاب به شهر حکم آباد از توابع شهرستان جوین بلافاصله خودرو امداد و  نجات و خودرو آمبولانس پایگاه مرکزی و پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان جوین به محل حادثه اعزام شده و نسبت به رهاسازی مصدومین اقدام نموده، و مصدومین حادثه را به بیمارستان قمربنی هاشم (ع) اعزام و نسبت به رهاسازی یک نفر دیگر از مصدومین اقدام و به عوامل محترم اورژانس تحویل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حمزه ملک خواهی خاطر نشان کرد: حادثه مربوط به مراسم عروسی بوده،  که متاسفانه در مجموع تعداد زیادی حادثه دیده داشته است،  از این تعداد متاسفانه ۳نفر فوتی که یک نفر از آنها داماد می باشد و ۴نفر مصدوم داشت که حال ۲نفر از مصدومین که یک نوزاد ۱۱ماهه است  وخیم می باشد.  

وی تاکید کرد: این محور ارتباطی تاکنون حوادث ناگواری را تجربه کرده است، مراتب به مقامات مسئول گزارش شده، ولی هیچ گونه اقدامی انجام نشده است.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

سروان نعیم مفلحی افزود: دربرخورد این خودروی سواری دو نفرکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • وقوع حادثه رانندگی در شهر هوره
  • حادثه رانندگی در شهر هوره
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک