Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@07:58:43 GMT

کارهای انجام شده پس از انقلاب بی نظیر است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۲۳۹۶

کارهای انجام شده پس از انقلاب بی نظیر است

فرمانده عملیات قرارگاه مرکزی امام حسین (علیه السلام) اظهار داشت:خدمات نظام در بعد از انقلاب به مردم روستاها و مناطق محروم بسیار گسترده و قابل توصیف کردن نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛سرداریونس امیری فرمانده عملیات قرارگاه مرکزی امام حسین (علیه السلام) وجانشین عملیات ستاد کل سپاه پاسداران درمعیت امام جمعه شهرستان وفرمانده سپاه سپیدان وهیئه همراه از طرح های ستاد محرومیت زدایی شهرستان درساخت خانه محرومین در روستاهای محروم سپیدان به دستاوردهای خدمات ستاد محرومیت زدایی شهرستان سپیدان در عرصه محرومیت زدایی اشاره نمود و بیان داشت: با خدمات این ستاد ؛ مردم به نظام و انقلاب بیشتر امیدوار شده اندو با توجه به مشکلاتی که امروز در روستاها در موضوعاتی چون اشتغال زایی و مهاجرت وجود دارد دولت و مسئولین لازم است که در رفع مشکل بیکاری وارد شوند

 فرمانده عملیات قرارگاه مرکزی امام حسین (علیه السلام) با بیان اینکه روستائیان صاحبان اصلی انقلاب هستند،اظهار داشت:خدمات نظام در بعد از انقلاب به مردم روستاها و مناطق محروم بسیار گسترده و قابل توصیف کردن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجم کارهای انجام شده در دوران پس از انقلاب به ویژه در مناطق محروم  بی نظیر است واین به هیچ وجه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست. ایشان از اهتمام و تلاش مجموعه مسوولین شهرستان سپیدان خصوصا ستاد محرومیت زدایی شهرستان  در خدمت رسانی مضاعف به روستاها ومرددم محروم تشکر نمود.

وی در ادامه افزود:در رژیم گذشته چیزی به نام عدالت وجود نداشت و حاکمان دیروز این کشور افرادی مزدور و سرسپرده قدرتهای بزرگ دنیا بودند اما امروز شاهد هستیم در این چندین ساله مسئولین باحضور در نقاط مختلف شهرستان از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی میکند که این نشان از نبودن فاصله میان مردم و حاکمیت است.

سردار امیری بیان کردند: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی چهره مناطق محروم کشور را دگرگون ساخته است، بنابراین باید با استفاده از ظرفیت نیروهای بومی به رشد و توسعه مناطق کمتر توسعه یافته سرعت ببخشیم ؛ بحمدالله امروز به برکت انقلاب اسلامی تمام روستاهای ایران اسلامی از نعمت برق،آب شرب پایدار و خدمات ارتباطی برخوردار هستند .
حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه سپیدان و دبیر ستاد محرومیت زدایی طی این بازدید گفتند: این ستاد از سال ۹۴ تشکیل وشروع به فعالیت کرده است و با توجه به داشته ها و برنامه ریزی اقدام به ساخت ۲۰ منزل مسکونی جهت نیازمندان و محرومین شد که اعتبار ساخت آنها از طریق برخی از خیرین و تامین بخشی از هزینه ها توسط کمیته امداد که افراد تحت پوشش کمیته بودند، تامین و صورت گرفت و با توفیق خداوند و عنایت امام زمان توانستیم ۱۸ منزل را بنا کنیم که ان شاء الله به زودی کلید ۱۸ منزل را تحویل محرومین خواهیم داد.

حجت الاسلام موسوی انور در ادامه اظهار داشت: در هر منزل بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده که در مجموع ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که بخش اعظم آن توسط خیرین تامین شده است.با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در شهرستان سپیدان ستادی تحت عنوان محرومیت زدایی در راستای اقتصاد مقاومتی ورفع مشکلات محرومین تشکیل گردیده استه که کار اصلی این ستاد بازدید از مناطق محروم وتشکیل کارگروهه ورفع مشکلات اساسی مردم منطقه می باشد .
 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی 

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6056484

دیگر خبرها

  • آغاز به کار ستاد خدمات سفر در سپیدان
  • توزیع ۴۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان
  • حکم عجیب کمیته انضباطی در مورد دربی؛ محرومیت از حضور در برخی جایگاه ها!
  • تعهدات دولت در حوزه مسکن شهرستان دشتی انجام شد
  • محرومیت سه ماهه ۷ هزار راننده تهرانی از رانندگی
  • قهرمانی داور محروم مُچ‌اندازی در مسابقات کشوری!
  • توزیع هفت‌هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی
  • ساخت ۲۲۰ مدرسه و ۲۵ خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران
  • توسعه همکاری جهاد دانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
  • توجه به مناطق محروم توسط آستان قدس رضوی