Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@19:53:03 GMT

افتتاح وکلنگ زنی چند طرح عمرانی وصنعتی در سپیدان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۲۴۵۰

افتتاح وکلنگ زنی چند طرح عمرانی وصنعتی در سپیدان

همزمان با دهه پرفروغ فجر، باحضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی چندین طرح عمرانی وصنعتی با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد تومان در شهرستان سپیدان افتتاح وکلنگ زنی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛بمناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب ، باحضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی چندین طرح عمرانی وصنعتی با اعتباری بالغ بر۸۰ میلیارد تومان افتتاح وکلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سپیدان دراین مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجروباگرامیداشت یادوخاطره امام (ره)وشهیدان انقلاب وهمچنین تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه اظهارداشت:به برکت نظام جمهوری اسلامی وبه میمنت دهه مبارک فجر امروز ما شاهد کلید خوردن یا کلنگ زدن چندین پروژه در سطح شهرستان هستیم که همه اینها محصول ومدیون تلاش دولت تدبیر امیدومسئولین نظام جمهوری اسلامی خصوصا نماینده محترم و مسئولین شهرستان است.

شبیرزارع خفری؛ فجر انقلاب را درس عبرتی برای مسئولین دانست وافزود:مسئولین قبل از انقلاب مردم را باورنداشتند و مردم نیز از آنها تنفرداشتند لذا ما بایدمردم را باورداشته باشیم وانتظار داریم آنهانیز بدانند که ما فرزندان آنها هستیم و علاقمند به خدمت به آنها بوده وهستیم زیرا هرجا همدلی و اتحاد بین ما ومردم برقرار شده اثرات شیرینش را مردم دیده وچشیده اند. همدلی ،وحدت ورهبری امام راحل وهمچنین ازخود گذشتگی شهدا،جانبازان و جوانان این مرز وبوم توفیق حاصل کرد تا انقلاب اسلامی پیروز شود.

فرماندار سپیدان بابیان اینکه امروز ۶ طرح عمرانی،خدماتی ومخابراتی با اعتباری بالغ برسه میلیارد سیصدمیلیون تومان در بخش همایجان افتتاح وکلنگ زنی شد،تصریح کرد:این طرح ها شامل بهره برداری از ۱۵ هزارمترمربع آسفالت کوچه و معابر روستایی روستای دالین بااعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان،آبرسانی به ۸۰ خانوار محله تیس خانی شهر هماشهر با اجرای ۱۴۰۰ متر خط انتقال و شبکه داخلی با هزینه ای افزون بر یکصد میلیون تومان،افتتاح آموزشگاه ۴ کلاسه دخترانه هماشهر به مساحت ۱۶۰ متر مربع با هزینه ای افزون بر ۸۰ میلیون تومان ،بهره برداری از آسفالت راه روستایی روستای حاج با با علی بطول ۷۰۰ متر و عرض ۸ متربااعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیون تومان، ،بهره برداری از چهار طرح مخابراتی شامل افتتاح اینترنت پر سرعت نسل ۴ موبایل شهر هماشهر ، روستای سربست و روستای دالین و اینترنت پرسرعت تلفن ثابت روستای چشمه تلخ با اعتباری افزون بر ۵۶۰ میلیون تومان وهمچنین گلنگ زنی راهدارخانه شول درمحور بزرگراه سپیدان – شیراز در زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان که تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری خواهد رسید.

 خادم نماینده مردم شریف سپیدان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ،اظهارداشت:انقلاب ما برپایه اصل دینداری وبرخورداری شکل گرفت و امام راحل که خودشان محور توحید وراه مشرعیت دین بودند با استفاده از مردم و حضور مردم در صحنه انقلابی را بنیان گذاشتندو خون شهدا را نیز ضامن آن کردند و ما مسئولین باید بدانیم اگر این انقلاب مردمی باشد ارزش داردوپایدار خواهد بود.

خادم بابیان ابنکه در طول ۴۰ سال انقلاب توفیقات بزرگی حاصل شده است،تصریح کرد:به برکت انقلاب زمینه ارزش گذاری زیادی در جامعه بشری به وجود آمده است که همه ما مسئولین موظف به رعایت این شان و حفظ جایگاه انقلاب وارزش های آن در جامعه خود ودر جامعه بین الملل هستیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد عظیمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاهها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیینهای سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

کد خبر 6093051

دیگر خبرها

  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد