Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@13:47:58 GMT

پدر کشی در محله پاسداران!

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۲۷۷۹

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: راز پسر جوان که پدرش را به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بود هنگام انتقال جسد فاش شد. ناطقان: سرهنگ رضا بستو در تشریح این خبر گفت: شب گذشته وقوع قتل در محله پاسداران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران در محل جنایت در یک خانه قدیمی حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان تحقیقات مشخص شد روز دوشنبه پسربزرگ خانواده که به مواد مخدر اعتیاد دارد از پدر ۶۶ ساله اش که وی نیز معتاد و سابقه دار بود، درخواست پول می‌کند که با مخالفت وی روبرو می‌شود.

در ادامه براساس گفته‌های متهم، پدرش با شمشیر به وی حمله می‌کند که او نیز چاقویی برداشته و ضربه‌ای به قلب پدر خود وارد می‌کند.

متهم به قتل پس از ارتکاب جنایت، جسد پدرش را در زیر زمین خانه مثله و مخفی می‌کند که شامگاه پنج شنبه هنگام انتقال جسد، برادرش متوجه ماجرا شده و راز قتل فاش می‌شود.

پس از کشف قطعات جسد و اعترافات متهم ۴۶ ساله، او با دستور قضایی بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. منبع: میزان برچسب ها: پدرکشی ، پاسداران ، قتل

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ گاوش کو؟!

چه کسی باور می‌کرد شاهد روزی باشیم که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای محو اسرائیل به شعار و خواسته توده‌های عظیم مردم در جای جای دنیا تبدیل شود؟

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: از انتفاضه بزرگ و فراگیر ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر کشورها چه خبر؟!

گفتم: دانشجویان و اساتید با وجود سرکوب شدید دولت‌ها صحنه را ترک نکرده و حالا دیگر خواستار محو اسرائیل از صحنه روزگار شده‌اند.

گفت: چه کسی باور می‌کرد شاهد روزی باشیم که دیدگاه جمهوری اسلامی ایران برای محو اسرائیل به شعار و خواسته توده‌های عظیم مردم در جای جای دنیا تبدیل شود؟

گفتم: نشریه «‌هیل‌» وابسته به کنگره آمریکا نوشته است؛ ایران نیروهای خود را در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا متمرکز کرده است. دانشجویان در کارولینای شمالی، پرچم آمریکا را آتش زده‌اند و به جای آن پرچم فلسطین را برافراشته‌اند و...

گفت: دیگه چه خبر؟!

گفتم:‌ نیروهای نظامی آمریکا به درون دانشگاه‌ها لشکرکشی کرده‌اند و دانشجویان و اساتید معترض را بعد از ضرب و شتم شدید دستگیر کرده و با اتوبوس به زندان‌ها منتقل می‌کنند!

گفت: پس آن همه شعار حقوق بشر! و دموکراسی! و آزادی بیانشان! چی شد؟!

گفتم: دانش‌آموزی به پدرش گفت؛ بابا جون ببین چه منظره قشنگی کشیده‌ام؟ پدرش گفت؛ آفرین پسرم! چی کشیدی؟ پسرش گفت؛ یک گاو که داره توی چمنزار علف می‌خوره. پدر به ورقه سفید نگاه کرد و با تعجب پرسید؛ علفش کجاست؟ گفت؛ گاوه خورده!

پرسید؛ پس گاوش کو؟ گفت؛ خُب علف‌ها را خورده و رفته دیگه!

دیگر خبرها

  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم
  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • واکنش پسر صادق آهنگران به صحبت‌های تازه پدرش/ اختلاف پدر و پسر تمام شد؟
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!