Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@09:29:55 GMT

گازرسانی به ۱۰ روستای شمال لرستان

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۲۸۷۸

گازرسانی به ۱۰ روستای شمال لرستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مدیرعامل شرکت گاز لرستان در این آئین که در محل روستای حاجی آباد دورود برگزار شد، گفت: این روستا‌ها شامل حاجی آباد، احمد آباد، سفیدکن، یکدانگ، قلعه بهاء الدین، ده حاجی، بهزاد آباد و عربان از توابه بخش سیلاخور دورود و روستا‌های قرق و ولیان از توابع بخش مرکزی بروجرد می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا لطفعلیان با بیان اینکه این طرح ۹۰۰ خانوار را از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد، افزود: برای اجرای این طرح ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی این طرح دی ماه سال گذشته آغاز شد، اظهار کرد: برای اجرای این طرح ۴۰ کیلومتر شبکه پلی اتیلن، ۶ کیلومتر خط تغذیه هشت اینچ، نصب یک دستگاه TBS و ۸۰۰ علمک جهت اشتراک پذیری خانوار‌ها استفاده شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح بزرگ ۲ مورد عبور از جاده دورود به بروجرد، یک مورد عبور از رودخانه و چندین مورد عبور از جاده‌های روستایی وجود داشته است.

وی درخصوص برنامه توسعه شبکه گاز برای تکمیل گازرسانی به روستا‌های باقیمانده بخش سیلاخور دورود گفت: با افزایش تقلیل فشار ایستگاه CGS زرگران از ۲۰ هزار به ۵۰ هزار مترمکعب در ساعت در اواخر سال ۹۵ و ابتدای سال جاری به اجرا درآمد که این ارتقا، راه را برای گسترش شبکه گاز جهت گازدار نمودن روستا‌های باقیمانده هموار خواهد کرد.

لطفعلیان با بیان اینکه گازرسانی به شهر چالانچولان از سال ۸۰ آغاز شد، افزود: در پنج سال اخیر شرکت گاز استان و اداره گاز دورود توجه ویژه‌ای به بخش سیلاخور دورود داشته است.

وی اضافه کرد: تعداد روستا‌های برخوردار از نعمت گاز در چند سال اخیر از پنج روستا به ۳۴ روستا افزایش یافته است.
وی گفت: گسترش گازرسانی به هشت روستای سیلاخور زمینه رشد و توسعه اقتصادی منطقه که برگ زرین دیگری از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/د

۱۰ روستای شمال لرستان گاز رسانی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد

هیوا لهونیان گفت: در سال جاری با برنامه ریزی‌های منسجم و دقیق، کنتور برق ۲۳۶ روستای باقیمانده که مشمول ۱۴ هزار و ۷۸ خانوار روستایی میباشد از حالت بازفروش خارج و با احتساب آن تمام روستا‌های استان، طرح تکخوانی اجرا و عملیاتی می شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با اشاره به اینکه در کل استان یک هزار و ۶۱۵ روستای دارای سکنه وجود دارد، گفت: از این تعداد روستا، تاکنون کنتور برق هزار و ۳۷۹ روستای استان تکخوانی و از حالت بازفروش خارج شده است.

لهونیان گفت: با اجرای این پروژه مشکلات مربوط به قرائت کنتور‌های بازفروش و تطبیق با کنتور‌های مادر از جمله اختلاف قیمت مصرفی در تعدادی محدود از روستاها، شفافیت و دریافت آسان مطالبات مشترکین، حذف انشعابات غیرمجاز و ایجاد عدالت درصورتحساب‌های مصرفی مشترکین مرتفع خواهد شد.

در حال حاضر بیش از ۷۵۰ هزار مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، کشاورزی، صنعتی و اداری از خدمات شرکت توزیع برق کردستان بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • چشم نوازی شکوفه‌های درختان گلابی در باغ‌های روستای تکه + فیلم
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد