Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، آیین نامه دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی ابلاغ شد. بر اساس برنامه زمان بندی دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، سرپرستان دانشگاه های علوم پزشکی باید تمامی شرکت کنندگان را در روزهای ۲۸ بهمن تا ۲ اسفند ۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ثبت نام کنند.

آزمون غربالگری متمرکز (مرحله اول آزمون انفرادی) در ۳۱ فروردین ماه ۹۷ برگزار می شود و نتایج راه یافتگان به مرحله آزمون گروهی در هفته سوم اردیبهشت ۱۳۹۷ اعلام خواهد شد.

دریافت گزارش پروژه بر اساس موضوع اعلام شده (مرحله اول آزمون گروهی) در ۱۵ تیرماه ۹۷ انجام می شود.

آزمون مرحله دوم (انفرادی و گروهی) در تهران در روزهای ۱۳ تا ۱۸ مردادماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی در مردادماه ۹۷ در حیطه های آموزش پزشکی، استدلال بالینی، علوم پایه، کارآفرینی در بستر دانشگاه های هزاره سوم، فلسفه پزشکی، مدیریت نظام سلامت برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان از اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵مدرسۀ این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، رضا عزتی، شامگاه پنجشنبه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برپایی اعتکاف علمی ویژۀ دانش‌آموزان لرستان، گفت: این برنامه در 15 مدرسۀ این استان در حال اجرا است.

او اضافه کرد: طرح اعتکاف علمی دانش‌آموزان کنکوری لرستان در راستای کیفیت‌بخشی آموزشی و استفاده بهینۀ از اوقات فراغت دانش‌آموزان در تعطیلات عید نوروز است.

جذب 1000 معلم جدید در مدارس لرستان‌/ هیچ کلاسی بدون ‌معلم نخواهد بود

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان تأکید کرد: امکان قبولی در آزمون کنکور و سطح علمی دانش‌آموزان با شرکت در طرح اعتکاف علمی افزایش می‌یابد و این طرح زمینه‌ساز موفقیت در آزمون سراسری است.

عزتی بیان کرد: خدمات مشاوره‌ای، رفاهی، برگزاری کلاس‌های تقویتی، برگزاری آزمون، مطالعه و رفع اشکال دروس در طرح اعتکاف علمی ارائه می‌شود.

او با تأکید به آمادگی برای شرکت در امتحانات پایان سال با طرح اعتکاف علمی، بیان کرد: دانش‌آموزان در این طرح از فضای مناسب برای کلاس‌های تقویتی بهره‌‌مند می‌‌‌‌شوند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از طرح اعتکاف علمی، گفت: ایام تعطیلات نوروز بستری مناسب برای برنامه‌ریزی درسی است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اهتزاز بزرگترین پرچم ایران در روز جمهوری اسلامی
  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • اجرای طرح اعتکاف علمی در ۱۵ مدرسۀ لرستان
  • اعتکاف علمی دانش آموزان لرستانی
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • راهیابی ۱۵۷ دانش‌آموز کردستانی به مرحله دوم المپیاد علمی و نانو
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد