Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ با ورزشکاران عزیز کشورمان، دادستان کل کشور طی دستور ویژه‌ای به معاون خود در حقوق عمومی خواستار پیگیری ویژه موضوع شد.

طرفداری- در دستور ویژه‌ای که حجت الاسلام‌و‌المسلمین محمدجعفر منتظری به معاون حقوق عامه دادستانی کل صادر کرده، آمده است:

به دنبال اقدام توهین آمیز شرکت سامسونگ کره‌جنوبی با ورزشکاران عزیزمان که نماینده ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی هستند و در پی آثار سوء سیاسی و اجتماعی آن در سطح بین‌المللی و با توجه به کسب منافع سرشار سالانه شرکت مذکور از فروش محصولات خود در جمهوری اسلامی ایران، مقرر می‌دارد در اولین فرصت مدیر شرکت سامسونگ در ایران احضار و نسبت به موضوع، اخذ توضیح و بررسی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از تسنیم، در ادامه این دستور آمده است:

چنانچه متعهد به جبران خسارت معنوی به نحو متناسب با اقدام اهانت آمیز خود شدند، زمان مناسبی را تعیین و به مرکز شرکت اعلام کنند. در غیراینصورت شرکت سامسونگ به عنوان شخصیت حقوقی و در اجرای بند الف ماده ٨ و مواد ١١، ١٤ و ٦٨٨ قانون آیین دادرسی کیفری و مواد ٢� و ١٤٣ قانون مجازات اسلامی به دادسرای عمومی و انقلاب تهران جهت بررسی موضوع معرفی شوند.

منتظری در پایان تاکید کرده است که گزارش اقدامات صورت گرفته به وی ارائه شود. این در حالی است که شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد مقصر این اتفاق نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین ناصرخاکی از صدور دستوری به شهرداری فردیس برای ساماندهی «پارک تندرستی» در این حوزه قضائی خبر داد و گفت: یکی از مشکلات این شهرستان، علیرغم تراکم بالای جمعیت، کمبود فضاهای سبز بوده و همین موضوع موجب محرومیت و عدم دسترسی همه شهروندان به این فضاها شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از پارک‌های مهم این شهرستان، «پارک تندرستی» است، تصریح کرد: با توجه به شرایط گفته شده و وقوع برخی بزه به دلیل حضور اراذل و اوباش و توزیع مواد مخدر و همچنین آسیب به چندین کودک در جریان حمله سگ‌ها، به شهرداری فردیس دستور ساماندهی فوری این پارک داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس بیان کرد: بر این اساس شهرداری فردیس مکلف شده است ضمن محصور کردن این پارک، با استقرار نگهبان در خصوص ورود و خروج شهروندان، کنترل‌های لازم را داشته باشد تا امکان استفاده از فضاهای سبز برای همه شهروندان فراهم شود.

کد خبر 6088627

دیگر خبرها

  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • دیدار وزیر دفاع ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • روایت رئیسی از محدودیت های امنیتی برای حضورش در برخی اجتماعات پاکستان /برق آبی سریلانکا از سوی شرکت ایرانی با تکنولوژی پیچیده اجرا شده است
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می کنیم