Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دانشجویی ووشو دانشگاه آزاد اسلامیواحد سنندج در مسابقات استانی ویژه دهه فجر کردستان با کسب 6 مدال طلا قهرمان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در امتداد برگزاری زنجیره مسابقات ورزشی دانشجویان واحدهای دانشگاهی استان کردستان به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات ووشو دانشجویان در 10 وزن و با حضور تیم‌های از واحدهای سنندج، قروه، بیجار، بانه و مریوان به میزبانی واحد سنندج و حضور داوران بین المللی و ملی فدراسیون ووشو ایران و سرداوری زاهد ابراهیمی، نخستین داور بین المللی این رشته در ایران و از کارکنان افتخار آفرین واحد سنندج برگزار شد که در پایان با مشخص شدن نفرات برتر اوزان مختلف، واحد سنندج در بخش تیمی با کسب 6 مدال طلا مقام قهرمانی و تیم واحد قروه با 3 طلا، بیجار با 2 طلا و بانه با کسب 1 مدال طلا ، مقام‌های دوم تا چهارم این دوره از مسابقات را به نام خود ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اداره تربیت بدنی واحد سنندج در جریان برگزاری این دوره از مسابقات اعلام کرد: «نکته حایز اهمیت در برگزاری این دوره از رقابتهای ووشو دانشجویی شرکت دو قهرمان تیم ملی ووشو و موتای ایران و دارای عنوان از مسابقات جهانی و آسیایی، فرزاد قادری از دانشجویان واحد سنندج و امیر کریمی از تیم واحد قروه بود که خود حکایت از ظرفیت‌های ورزشی دانشجویی بالا در استان کردستان دارد »

علی سلیمانی افزود: «یکی از برکات برگزاری این زنجیره مسابقات مختلف ورزشی برای دانشجویان در ایام دهه مبارک فجر با هماهنگی هیأت‌های ورزشی، جلب توجه سرپرستان و مسئولان ورزشی استان به ظرفیت‌های ایده آل ورزشی در اداره تربیت بدنی واحد سنندج بود تا آنجایی که خدمتگزاران هیأت‌ها از میان چهره‌های مرجع و پیشکسوت ورزشی استان نظیر اشرف هدایت نژاد در حوزه کشتی، جلال کرمی در جودو و دیار احمدی، رئیس کمیته داوران سبک‌های آزاد ورزش‌های رزمی برای بهره بردن بیشتر جامعه ورزشی کردستان از این موقعیت خواستار برگزاری مسابقات دوره ای و استانی و حتی ملی در رشته های ورزشی خود به میزبانی واحد دانشگاهی سنندج شده اند که امیدواریم واحد سنندج در آینده نزدیک با حمایت‌های همیشگی رئیس واحد و دیگر مسئولان دانشگاهی توفیق تأمین این تقاضای جامعه ورزشی کردستان را به عنوان قطب ورزشی جوانان کردستان داشته باشد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان رکورددار بارش باران در کردستان

ایسنا/کردستان معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرهای مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شد.

علی پناهی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی برای امروز جمعه فعالیت سامانه بارشی به شکل ابری شدن آسمان در پاره‌ای نقاط مه، گاهی وزش باد، رگبار قابل ملاحظه باران، رعد و برق و بارش تگرگ در برخی از نقاط استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از امروز شنبه تا یکشنبه از میزان ناپایداری‌ها نسبت به روز جمعه کاسته می‌شود، اما همچنان شاهد رگبار باران و رعد و برق در بخش‌های غربی و تا حدودی جنوبی استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: مجدداً از صبح روز دوشنبه تا روز سه‌شنبه موج بارشی جدیدی نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت که موجب رگبار باران و رعد و برق و تگرگ در سطح استان می‌شود.

پناهی اضافه کرد: طی این مدت بارش‌ها کل استان را در بر خواهد گرفت اما انتظار داریم در مجموع شدت آن برای نیمه غربی و جنوبی همچون شهرستان‌های مریوان، سروآباد، کامیاران، بانه، سنندج و جنوب شهرستان‌های قروه و دهگلان و غرب شهرستان‌های دیواندره و سقز بیشتر باشد که با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط شکل‌گیری گردوخاک بر روی عراق و سوریه و انتقال بخشی از آن به سطح استان فردا و پس فردا کیفیت هوا و دید افقی در استان تا حدودی کاهش می‌یابد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: طی شبانه‌روز گذشته شهرهای مریوان با ۳۳ میلی‌متر، سروآباد ۳۲ و کامیاران با ۳۰ میلی‌متر بیشترین میزان بارش را در استان به خود اختصاص دادند و بارش شهر سنندج نیز ۱۷ میلی‌متر گزارش شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • کلارآباد میزبان مسابقات قهرمانی ووشو در رده نوجوانان و جوانان
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • مطالبات اراضی شهری شهرداری پرداخت شود
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد