Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:25:22 GMT

سپاه فعاليت اقتصادی نمی‌کند + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۳۲۶۸

سپاه فعاليت اقتصادی نمی‌کند + فیلم

‍‍‍‍‍‍

ه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تاکید بر اینکه سپاه فعالیت اقتصادی نمی‌کند، اظهار داشت: قرار گاه خاتم الانبیاء (ص) رقیب بخش خصوصی نیست. طلب ما از دولت مثل فاینانس مجانی است.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ۲۰۰ هزار نفر مشغول به کار هستند، که یک درصد آن‌ها رسمی و مابقی پیمانکاری فعالیت می‌کنند، بیان کرد: ۴- ۵ هزار پیمانکار با قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه قرار گاه چتر حمایتی و امنیتی باز کرده است به طوری که پیمانکاران بخش خصوصی با قرارگاه همکاری دارند، ادامه داد: ظرفیتی که امروز در کشور به وجود آمده به تمام معنا مردمی است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

فعالیت های اقتصادی سپاه + فیلم

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد

رئیس اتاق ایران گفت: نیروهای رزمنده ایران پاسخ درخوری به رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی داد و امیدواریم این تنبیه اخلاقی برای همه دنیا باشد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق بازرگانی ایران صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق ایران در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در باره پاسخ ایران به حمله به سفارت کشورمان اظهار داشت گفت: نیروهای رزمنده ایران پاسخ درخوری به رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل داد و امیدواریم این تنبیه اخلاقی برای همه دنیا باشد. فعالان اقتصادی حرکت‌های بی‌منطق و غیرقانونی اسرائیل را محکوم می‌کند و همیشه دنبال صلح هستند.

حسن‌زاده در ادامه، در بخش بعدی سخنان خود، به تعیین شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: توصیه مقام معظم رهبری بار دیگر فرصتی را برای بیان پیشنهادها و مطالبات بخش خصوصی برای تحقق آن ایجاد کرد.

او افزود: اتاق ایران اولین بسته پیشنهادی خود را برای تحقق این شعار، روز هشتم فروردین به وزیر صنعت، معدن و تجارت ارائه کرد و بلافاصله پس از بیانات مقام معظم رهبری در جلسه با کارگزاران نظام، گزارش فوق را به‌روز کرد و در جلسه‌ای که وزیر صمت با برخی فعالان اقتصادی در روز 16 فروردین‌ماه برگزار کرد، ضمن ارائه کلیات بسته پیشنهادی، تمام آن پیشنهادها مورد تأیید وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.

رئیس اتاق ایران گفت: فعالان اقتصادی معتقدند که جهش تولید در ایران امکان‌پذیر است؛ اما تداوم آن دارای اهمیت فراوان است، به فراهم کردن زمینه برای سرمایه‌گذاری با مقیاس وسیع در کشور بستگی دارد. باید مسئولان نظام زیرساخت‌ها ر ا فراهم کنند و همکار بخش خصوصی باشند.

حسن‌زاده اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مولد، به‌ویژه در بخش حقیقی، پیچیده‌ترین فعالیت اقتصادی است و ما معتقدیم مشکلات واحدهای تولید برای تأمین ارز و تأمین نقدینگی، برای جهش تولید مشکل‌آفرین است و باید مسئولان بانک مرکزی برای این وضعیت تدابیری بیندیشند.

او ادامه داد: تأمین سرمایه در گردش و ده‌ها فعالیت پراهمیت دیگر فقط و فقط توسط فعالان اقتصادی که تجربه و دانش کافی دارند و قدرت پذیرش انواع ریسک‌ها را نیز دارند قابل انجام است. در تمامی کشورهای پیشرفته، نظام اداری و مالی و حتی سیاست داخلی و خارجی در خدمت رشد و توسعه فعالیت‌های مولد است که موجب بزرگ شدن سال‌به‌سال اقتصاد می‌شود و وضع مردم را بهبود می‌دهد.

حسن‌زاده تأکید کرد: سیاست گذران کشور به این نکته توجه کنند که با تأمین اجتماعی، فقدان سیاست‌های بلندمدت برای تعیین قیمت مالیاتی و تغییرات مداوم قوانین و مقررات نهاده‌های تولید و سوخت، سیاست‌های ارزی و پولی و مالی تضعیف‌کننده تولید و صادرات، نمی‌توان اقتصاد قدرتمند و مستعد جهش ایجاد کرد.

او تصریح کرد: اتاق ایران به‌زودی نظر خود را درباره سیاست‌های مطلوب پولی و ارزی برای سال 1403 اعلام خواهد کرد اما در یک کلام می‌توان گفت پیش‌نیاز جهش تولید، برقراری ثبات در عرصه اقتصاد و سیاست و محیط مقرراتی، دست برداشتن دولت از تولید یا قیمت‌گذاری کالاهای خصوصی و محور قرار گرفتن تقویت تولید رقابت‌پذیر در هرگونه سیاست‌گذاری پولی و مالی و ارزی و تجاری است.

رئیس اتاق ایران با تأکید بر اینکه وجه دوم شعار سال، مشارکت مردم است. گفت: از نگاه اتاق ایران، مردمی سازی به معنای آن است که آحاد جامعه در کل فرآیند اقتصادی، به‌صورت مستقیم یا به شکل حقوقی امکان مشارکت داشته باشند.

او مهم‌ترین موانع مشارکت مردم در اقتصاد را مواردی نظیر «وجود انحصارها و تبعیض علیه بخش خصوصی»، «از بین رفتن انگیزه مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس» و «وجود مشکلاتی در تضمین قراردادهای دولت با بخش خصوصی» عنوان کرد که البته موارد بیشتری می‌توان به آن اضافه کرد و برای جهش تولید با مشارکت مردم باید برای رفع تمامی این موارد تمهیداتی اندیشیده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی
  • هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم
  • تجمع ضد صهیونیستی در خاتم
  • تشریح راهبرد‌های کلان و خرد در زمینه تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • دشمن تجاوزی داشته باشد با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه خواهد شد
  • ببینید | تشریح عملیات موشکی و پهپادی وعده صادق از زبان فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء
  • تجاوز دشمن با پاسخ مهلک پدافند هوایی مواجه می‌شود
  • با سخت گیری های بانک مرکزی، جهش تولید مقدور نخواهد بود
  • ایران پاسخ درخوری به رژیم کودک‌کش صهیونیستی داد
  • نگاه مدیریت شهری به قرارگاه خاتم‌الانبیا نگاه سرمایه ای است