Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی گفت: آمریکا ورشکسته شده و دچار بدترین بحرانهای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسدالله بادامچیان قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز  تهران اظهار کرد:استکبار به رهبری آمریکا، انگلیس، صهیونیسم، شبکه فراماسونری‌ها و درباری‌ها درصدد بود با استفاده از رحلت آیت الله بروجردی، نقشه براندازی اسلام را از ایران کلید بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی افزود: امام راحل متوجه توطئه‌های استکبار شد و ملت به ندای ایشان برای دفاع از اسلام لبیک گفتند.

وی ادامه داد: در طول این سالها انواع و اقسام توطئه‌ها را از انگلیس، آمریکا، قدرت طلبها، مقام طلب‌ها دیدیم. در چنین فضایی برخی مایوس شدند و گرچه آغاز انقلاب هم خیلی‌ها می‌گفتند این کاری که انجام می‌دهید، پیروزی ندارد بلکه شما مشت بر سر نیزه می کوبید.

 بادامچیان گفت: امسال به 40 سالگی انقلاب رسیدیم. در این راهی که آمدیم پیروزی‌ها و مشکلات فراوان داشتیم. باید بدانیم وقتی در راه خدا قدم برمی‌داریم هم شکست داریم و هم پیروزی.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: امروز آمریکا می ترسد به ایران حمله کند. اگر حمله کند آنچنان دماعش بر خاک کوبیده می‌شود که از آمریکا دیگر جایی باقی نماند.

وی اضافه کرد: آمریکا ورشکسته شده و دچار بدترین بحرانهای سیاسی،فرهنگی و اجتماعی است. به همین دلیل سیاست مدارانی که پشت پرده تصمیم می گیرند، رئیس جمهوری آوردند که خل بازی درآورد چون می دانند با عقل به جایی نمی رسند.

بادامچیان  اظهار کرد: راه گریز از مشکلات این است که به خودمان متکی باشیم. در ایران نیروهای ارزشمند ،متدین و پاک فراوان داریم که در طول این 39 سال خدمت کردند.

قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: به کسانی که خلاف کرده اند توجه نکنید، آنها را بشناسید و نیروهای ارزشمند را انتخاب کنید. اگر رجایی‌ها،لاجوردی‌ها، همت‌ها و صیاد شیرازی‌ها سر کار باشند دیگر اختلاس و حقوقهای نجومی معنا ندارد.

 وی ادامه داد: این بازرگان بود که وقتی سرکار آمد حقوق نخست وزیری دوران شاه را که 20 هزار تومان بود، 20 میلیون تومان امروز را گرفت. رجایی که آمد اعلام کرد چرا باید این حقوق را بگیریم. برخی گفتند نخست وزیر بیشتر از وزرا حقوق بگیرد. رجایی پاسخ داد مگر خرج نخست وزیر بیشتر از وزرا است!

 بادامچیان افزود: رجایی در دفتر نحست وزیری حضور نیافت و پادگانی در جنوب شهر را به عنوان دفترش انتخاب کرد. اگر شما اینگونه افراد را برای مجلس و دولت انتخاب کنید آیا مشکلی خواهید داشت. در زیرمجموعه چنین افرادی اختلاس و فساد نیست بلکه کارآمدی و امداد الهی وجود دارد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی اصغر غفاری آثار همزمان با روز جهانی کارگر با حضور در کارخانه بینا رزن، اظهار داشت: کارگران در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، نقش به سزایی دارند.

فرماندار رزن در آیین تجلیل از کارگران با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: کارگران در همه حوزه‌ها تأثیرگذارند و چرخه تولید جامعه دست این قشر زحمتکش است.

وی با قدردانی از کارگران و تبریک هفته کار و کارگر افزود: محور تحقق شعار سال کارگران سخت‌کوش واحدهای صنعتی و تولیدی هستند و رسیدگی به مطالبات قشر را جزو برنامه‌ محوری خود می‌دانیم.

غفاری‌آثار افزود: پویایی تولید به دست‌های توانمند و زحمت کش کارگران گره خورده و موتور محرکه اقتصاد هر جامعه‌ای را کارگران تشکیل می‌دهند.

فرماندار رزن در راستای پیگیری و تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با حضور در واحد تولیدی بینا رزن تولید کننده مواد غذایی، از این شرکت بازدید کرد و در این بازدید مسائل و مشکلات این مجموعه صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیات لازم جهت افزایش بهره وری و رفع موانع تولید اتخاذ شد.

گفتنی است؛ این واحد تولیدی در طرح توسعه ای خود در دولت سیزدهم با دریافت غریب به ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۱۷۰۰۰ متر مربع سوله ساخته است که تا دو ماه آینده فاز اول توسعه با اشتغال ۲۰ نفر به بهره برداری خواهد رسید

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از سیشل
  • آزادی ۵ صیاد ایرانی از جمهوری سیشل
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید