Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@07:23:43 GMT

بنفش، رنگ موی سال 97

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۳۴۱۲

بنفش، رنگ موی سال 97

رکنا: رنگ موی سال 97 بنفش معرفی شد.

مواردی هست که قبل از انتخاب رنگ موی سال باید بدانید و رعایت کنید؛ در‌صورتی‌که تنها به مدل رنگ مویی که دلتان را برده فکر کنید و به سلامت موهایتان اهمیت ندهید، شاید مجبور شوید بعد از آن، موهایتان را کاملاً کوتاه کنید و تا مدت‌ها سمت رنگ کردن مو نروید.

رنگ موی سال بنفش

از‌آنجایی‌که رنگ سال ۹۷ (۲۰۱۸) فرابنفش اعلام شده است، در سالن‌های زیبایی از تُناژ مختلف رنگ بنفش برای کسانی که دوست دارند با مد پیش بروند، برای رنگ موی سال استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسته به سلیقۀ فرد می‌توان تمام مو را به‌صورت یکدست رنگ کرد یا رنگ زمینه‌ای متفاوت با مِش‌های فویلی را به کار برد. نتیجه کار هر دو فوق‌العاده خواهد بود. البته معمولاً رنگ‌های فانتزی مانند انواع مختلف رنگ‌های بنفش، ماندگاری زیادی ندارند و با چندبار شست‌و‌شو، زیبایی اولیه موها از بین می‌رود که باید با مراجعه به سالن زیبایی مجدداً موها را رنگساژ کرد. اگر با تکنیک ترکیب رنگ‌ها آشنا باشید خودتان هم می‌توانید اینکار را انجام دهید.

برخی‌ها زیاد به‌دنبال پیروی از مُد نیستند و دوست دارند رنگی متمایز از باقی افراد داشته باشند. رنگ دودی، عسلی، کاراملی، ماهگونی و زیتونی از دسته رنگ‌های همه‌پسند است.

سعی کنید از رنگ‌ مویی با‌کیفیت و مواد دِکُلره مرغوب استفاده کنید تا آسیب‌ها را به حداقل برسانید. هر سالنی را برای رنگ‌کردن موهایتان انتخاب نکنید، برخی آرایشگاه‌ها به‌صورت غیرحرفه‌ای یا موها را با مواد دِکلره می‌سوزانند و یا نمی‌توانند رنگ مو را به پایه برسانند و این‌طور است که رنگ زردی مو از بین نرفته و نتیجه کار قطعاً رضایت‌بخش نخواهد بود. در برخی سالن‌ها حتی پوست سر تاول زده و آسیب جدی می‌بیند: به‌خاطر هزینۀ کمتر به هر سالنی مراجعه نکنید.

رنگ مو را با‌توجه‌به رنگ پوستتان انتخاب کنید. رعایت این مسئه زیبایی رنگ موها را دو‌چندان می‌کند. رنگ مویی را انتخاب کنید که مجبور نباشید حتماً با آن آرایش داشته باشید و بدون میکاپ هم زیبایی خود را داشته باشد.

اگر موهایتان را دِکلره می‌کنید باید بعد از آن مراقبت بیشتری از موهایتان داشته باشید و با مواد تقویت‌کننده مو به آن‌ها برسید. این‌طور موهای سالم و جذاب‌تری خواهید داشت.

در انتخاب رنگ موی خود سلیقۀ همیشگیتان را در نظر بگیرید! بعضی رنگ‌ها خیلی زود دلتان را می‌زند و باید مجدداً سراغ رنگ دیگری بروید که زیاد خوشایند سلامت موهایتان نخواهد بود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟

تصاویری از احمدی نژاد در مراسم گرامیداشت حمید بهبهانی وزیر راه دولت نهم را ببینید

به گزارش خبرگزاری دانشجو، اسفند ماه بود که خبر فوت حمید بهبهانی وزیر راه و شهرسازی دولت احمدی نژاد در اسپانیا منتشر شد. او پس از جراحی عمل قلب باز و به دلیل عفونت ریه درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم طی روز‌های اخیر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • مهم‌تر از اصل هنر به‌کارگیری هنر است
  • نتایج یک چهارم لیگ کنفرانس اروپا؛ حذف نماینده ترکیه و صعود بنفش‌ها در آرتمیو فرانکی
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • فیک بیوتی
  • (تصویر) چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر
  • ببینید/ زیبایی باران در جزیره هرمز
  • چند لحظه زیبایی ببینیم (فیلم)
  • رخ نمایی باغ لاله در روز‌های بهاری اراک