Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دیشب نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان آذربابجان‌شرقی به همراه استاندار آذربایجان‌شرقی به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان مهمان ایشان بودند.

آل‌هاشم در این مهمانی و جلسه صمیمی خواستار ایجاد همدلی و اتحاد بین نماینده‌ها در استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه تبریز بعد از اقدامات مردمی این چند ماه، این بار همت برای بیشتر کردن اتحاد و همدلی بین نمایندگان مردم استان کردند و از همه نمایندگان خواستند تا مسائل و اختلافات جناحی و سیاسی را کنار گذاشته و در مورد حل مشکلات مردم و استان تلاش کنند. 

این جلسه و درخواست نماینده ولی فقیه مورد استقبال همه نمایندگان استان و استاندار آذربایجان‌شرقی قرار گرفت و تداوم جلسات نیز به صورت ماهانه برای بررسی مشکلات استان انجام خواهد گرفت.

چند هفته‌ای که نه، الان چند ماهی است که امام جمعه تبریز خبرساز شده و کارهای مردمی این امام جمعه در صدر اخبار رسانه‌های داخلی و حتی خارجی قرار گرفته است.

حضور عادی‌اش در بین مردم، ترددش با اتوبوس مثل بقیه مردم، دستور جمع کردن نرده‌های نماز جمعه بین مردم و مسوولان، تردد در شهر با وسایل نقلیه عمومی در اوج آلودگی هوای تبریز، بازدید از دانشگاه و صرف غذا با دانشجویان در سلف‌ دانشگاه و حضور در بازی تراکتورسازی و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز از رفتارهایی است که به شدت مورد استقبال مردم، رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته و از او چهره‌ای متفاوت در افکار عمومی ساخته است.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم