Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-08@23:48:00 GMT

تنها داور حرفه‌ای ایران در مسابقات بوکس WSB

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۳۵۶۹

رویداد۲۴-تنها داور بوکس حرفه ای کشورمان فردا(شنبه) در هفته دوم مسابقات حرفه‌ای تیمی WSB قضاوت دیدار قزاقستان و هندوستان را برعهده خواهد داشت. طی دعوت نامه ای که چندی پیش از سوی فدراسیون جهانی (آیبا) جهت قضاوت در هفته دوم و چهارم رقابت‌های حرفه‌ای تیمی WSB بین تیم های قزاقستان و هندوستان برای بابک بردبار آمده بود، وی پنج شنبه راهی روسیه و سپس قزاقستان شد تا فردا(شنبه) دیدار دو تیم قزاقستان و هندوستان را قضاوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بردبار پس از قضاوت در هفته دوم راهی ایران خواهد شد و پس از یک هفته دوباره راهی قزاقستان خواهد شد تا این بار در هفته چهارم لیگ WSB دیدار دو تیم قزاقستان و روسیه را قضاوت کند.
بردبار تنها داور حرفه‌ای ایران در این رقابت‌ها است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکلا وظیفه سنگینی در حفظ جایگاه خود و وکالت دارند

ایسنا/فارس رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه فارس، وکالت را تلاشی برای احقاق حق و حقیقت دانست و از وکلا خواست اول پرونده را قضاوت کنند.

مهرداد ریاحی امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در مراسم تحلیف و اتیان سوگند کارآموزان مرکز وکلای قوه قضائیه فارس، با اشاره به تحلیف ۱۰۷ نفر از وکلا گفت: امروز وکلایی را معرفی می‌کنیم که با تلاش وافر و خستگی‌ناپذیر آموخته‌اند که در هر شرایطی از حق دفاع کنند و در ایفای حقوق جامعه و دادخواهی مظلومان تلاش کنند، وکلایی که آموخته‌اند که مسئولیت سنگینی در حفظ جایگاه خود و وکالت دارند.

وی با یادآوری اینکه هوالوکیل، یکی از اسامی خداوند است، افزود: ذات باری‌تعالی وکیل مطلق است و وکیل را همین نام کافی است که مسئولیت سنگین خود را به درستی احساس کند و در حفظ شان خود و مرکز کوشیده و در علم‌آموزی، تجربه‌اندوزی، اخلاق‌گرایی و حفظ این میراث ماندگار جدیت داشته باشد.

ریاحی با تاکید بر اینکه حرفه وکالت، حرفه‌ای برای احقاق حقوق مظلوم از ظالم است نه حرفه‌ای برای کسب درآمد اظهار کرد: وکالت تلاش برای احقاق حق و حقیقت است، وکیل باید اول پرونده را قضاوت کند، اگر در قضاوت طرف صاحب حق بود تا پای جان از حق دفاع کند و اگر حق با او نبود او را متوجه کند.

وی خطاب به وکلای جوان گفت: در مسیر پر تنش وکالت گام نهادید، پس هرگاه در طول راه گرفتار آسیب‌ها و یا لغزش‌هایی شدید، سوگندنامه‌ خود را به یاد آورده و راه درست و حق را انتخاب کنید.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه فارس افزود: بزرگترین سرمایه یک وکیل اعتماد مردمی است و تعهد به سوگند وکالت موجب حسن شهرت وکیل و ازدیاد برکت الهی خواهد شد.

ریاحی از وکلای چوان خواست تا پاسدار اعتماد مردم باشند و سپس افزود: در متن سوگندنامه نکات مهمی وجود دارد و جز عدالت مفهوم دیگری ندارد، پس همواره آن را به یاد آورده و آن را سرلوحه کاری خود برای گرفتن حقوق مردم قرار دهید.

وی در پایان اظهار کرد: انجام مراسم سوگند وکیل در قبل از ورود به این کسوت نشان سنگینی رسالتی است که بر دوش وکیل دراحقاق حق و اجرای عدالت گذاشته شده است لذا مبادا بر اساس خشم، غرض‌ورزی سخن به ناحقی زده شود و دفاع ناحقی کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • تقدیم استوارنامه‌های سفرای قزاقستان، صربستان و فنلاند
  • داور دیدار ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • داور گمنام عمانی، بازی ایران را سوت می‌زند
  • وکلا وظیفه سنگینی در حفظ جایگاه خود و وکالت دارند
  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن