Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:44:06 GMT

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۳۷۷۷

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز استقلال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در تمرین امروز استقلال حضور یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین تمرین استقلال پس از پیروزی ۳ بر صفر روز گذشته برابر سپیدرود در زمین چمن صنایع دفاع برگزار شد.

* سوژه امروز بازیکنان در تمرین، صحبت های روز گذشته علی کریمی بود و باعث شد بازیکنان استقلال تا دقایقی در این خصوص صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* عباسی ملکی عضو هیات مدیره آبی پوشان در تمرین حضور پیدا کرد و به طور اختصاصی دقایقی با شفر گفتگو کرده و سپس ضمن تشکر از بازیکنان بابت پیروزی برابر سپیدرود، به تماشای تمرین نشست.

* سرمربی استقلال جلسه اختصاصی را دقایقی با دو بازیکن خارجی جدید استقلال برگزار کرد و از آنان خواست هر چه سریعتر خود را به شرایط ایده آل رسانده تا بتواند از آنها برای دیدارهای بعدی استفاده کند.

* قبل از شروع تمرین، سرمربی استقلال دقایقی با بازیکنانش صحبت کرد و از آنان خواست با توجه به فاصله باقیمانده تا دیدار برابر الریان قطر، تمرینات خود را جدی تر برگزار کرده تا با آمادگی کامل به مصاف حریف بروند.

* پس از صحبت های شفر، بازیکنانی که روز گذشته مقابل سپیدرود به طور کامل به میدان رفته بودند، پس از حدود ۳۰ دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند اما دیگر بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی به تمرینات گروهی، مرور کارهای تاکتیکی و یک فوتبال درون تیمی پرداختند تا خود را برای دیدار برابر الریان قطر آماده نگه دارند.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز سه شنبه ۲۴ بهمن ماه در دوحه قطر و از اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان، میهمان الریان قطر خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۳۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرین امروز پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی از سوی اوسمار ویه را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.

* با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوت‌زنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

* تمرین امروز در حالی حدود یک ساعت به طول انجامید که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک برگزار می‌شود.

کد خبر 6087799

دیگر خبرها

  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند