Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:28:28 GMT

بازیگر مجموعه «دلنوازان» درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۴۳۳۰

بازیگر مجموعه «دلنوازان» درگذشت

به گزارش ایسکانیوز، فرامرز روشنایی مسئول روابط عمومی انجمن بازیگران سینما ایران امروز جمعه ضمن تایید خبر فوت فریده صابری، گفت: خانم صابری چند وقتی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان تحت شیمی درمانی بود و همسر او چندین بار برای انجام برنامه های بیمه مرحومه به انجمن بازیگران آمده بودند.

روشنایی ضمن اعلام پیام تسلیت انجمن بازیگران سینما ایران به خانواده صابری و تمامی اهال سینما، گفت: زمان و مکان مراسم تشییع هنوز به طور دقیق مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریده صابری متولد سال 1327 بود و دیپلم هنرستان عالی موسیقی را در سال 1347 دریافت کرد.
او دارای لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده‌ی هنرهای دراماتیک ایران و مدرک فوق لیسانس از دانشگاه ایندیانا در آمریکا بود.

این بازیگر در تئاترهای چون "الو تریا"، "ایوانف"، "آقا محمدخان کالیگولا"، "شام آخر" ، "ریچارد سوم"، "آوازخوان طاس"، "وقت ناهاری"، "لبخند باشکوه آقای گیل"، "ملاقات بانوی سالخورده"، "کرگدن"، "هرکول" و "طویله اوجیاس" ایفای نقش کرده است.

سریال‌های "دلنوازان"، "همه بچه‌های من"، "بگذار آفتاب برآید"، "در قلب من"، "تنهاترین سردار"، "سنگ و شیشه" و فیلم‌های "مارال" ، "روز شیطان"، "روز واقعه" نیز از دیگر فعالیت های این هنرمند فقید است.

502

فریده صابری انجمن بازیگران سریال‌ دلنوازان بیماری سرطان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس

علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که از چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود، به کما رفت.

این بازیگر، فعالیت بازیگری‌اش را از سال ۱۳۵۱ با بازی در فیلم سرگروهبان ساخته سعید مطلبی آغاز کرد.

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • گفتگو با تهیه کننده مجموعه تلویزیونی «نون خ ۵»
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند