Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، مسئول کمیته انجمن کیک بوکسینگ واکو استان گفت:  این اردوی یک روزه به منظور تقویت و آمادگی اعضای تیم منتخب استان برای حضور در مسابقات کشوری جام فجر در تهران برگزار می شود.

داداش زاده افزود: تیم منتخب کیک بوکسینگ واکو استان با ترکیب 20 ورزشکار، به مسابقات جام فجر اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیک بوکسینگ واکو ایران تحت نظر فدراسیون انجمن های ورزشی فعالیت می کند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت در پی بارش های خوب و سیلابی شدن سیمینه‌رود، آبگیری تالاب «قره‌گُل» که جزو تالاب‌های فصلی این شهرستان به شمار می‌رود آغاز شده است و هم اکنون بیش از نود درصد آن آبگیری شده است.

  عبدالکریمی گفت : از سال گذشته تخصیص حقابه تالاب قره گل محقق شده است .

وی افزود: با آغاز احیای این تالاب فصلی در حال حاضر  پرندگان آبزی و کنارآبزی مانند فلامینگو چنگر، مرغابی کله سبز، کاکایی صورتی و خاکستری و پرستوی دریایی به آن وارد شده اند.

اما در کنار این برای احیا و ماندگاری بیشتر این تالاب فصلی اهالی روستا هم پای کارند .

کمال بادی  عضو شورای روستای قره گل نیز   از مشارکت اهالی روستا در ساماندهی و لایروبی و بهسازی کانالهای ورودی آب از سیمینه رود به این تالاب خبر داد و گفت: این اقدام در سه مرحله اجرا شد .

تالاب قره گل در ۴۰ کیلومتری جاده بوکان به میاندوآب در مجاورت روستای قره گل این روزها یکی از مقاصد طبیعت گردی برای گردشگران است .

 

دیگر خبرها

  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان