Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@21:27:29 GMT

توافق پرسپولیس با علی دایی

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۴۴۷۹

توافق پرسپولیس با علی دایی

رکنا: سرمربی کنونی سایپا که روزهای موفقی را به همراه نارنجی‌پوشان پشت سر می‌گذارد، در اقدامی قابل ستایش در قبال شکایت خود از پرسپولیس به توافقات مثبتی دست یافته است.

علی دایی که در زمان حضورش در پرسپولیس مطالباتی از این باشگاه داشت و قرار بود پرسپولیس با پرداخت مالیات آقای گل فوتبال جهان تعهدات خود را نسبت به او به سرانجام برساند، بعد از خلف وعده از سوی مدیران این تیم، شکایت خود را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی سابق پرسپولیس که یک فعال اقتصادی نیز محسوب می‌شود، با توجه به این اتفاقات با مشکل در اداره مالیات مواجه شد و این مساله در حالی رخ داد که او بارها با توجه به همکاری مناسب با اداره مالیات از این نهاد مورد تقدیر قرار گرفته بود. علی دایی که از این اتفاقات ناراضی بود شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال و در انتظار رای آن ماند. مساله‌ای که با رای کمیته انضباطی و استیناف به سود علی دایی نیز همراه شد و مبلغی بیش از 3 میلیارد تومان برآورد شد. علی دایی اما از همان زمان با اعلام اینکه در صورت مشاهده حسن نیت مسوولان پرسپولیس از این شکایت خود خواهد گذشت که با روی کار آمدن حمیدرضا گرشاسبی و ارتباطاتی که بین طرفین برقرار شد در نهایت آنها به توافق لازم در این ارتباط دست یافته‌اند و سرمربی سابق سرخپوشان اعلام کرده طی روزهای آتی با برطرف شدن مشکلات مالیاتی و انجام تعهد مسوولان این تیم از شکایت خود صرف نظر خواهد کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهایی که شایعات زیادی در خصوص تمدید قرارداد اوسمار لاس ویرا با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد شایعه شد که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با علی دایی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس انجام داده است.

به نقل از برنا علی دایی در واکنش به شایعه بازگشتش به پرسپولیس و مذاکره درویش با او، گفت: چنین شایعه و خبری صحت ندارد. اصلا و ابدا مذاکره‌ای با درویش برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام. از قول من بنویسید که چنین شایعه‌ای صحت ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898273

دیگر خبرها

  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس