Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوثر اساسه ‌اولین دختر نوجوان هوگوپوش با آتیه کرمانشاهی است که این روزه‌ها خوش درخشیده و توانست نگاه کارشناسان و مربیان تیم ملی و کمیته فنی مسابقات را به خودش جلب نماید تا پیراهن تیم ملی تکواندو جمهوری اسلامی را بپوشید.

این تکواندوکار بانوی کرمانشاهی با سایر تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم‌های ملی نوجوانان دختر و پسر برای مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان 2018، ساعت 7صبح روز جمعه، 20 بهمن‌1396 راهی ترکیه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثر اساسه اولین بانوی تکواندوکار کرمانشاهی است که بعد از ۱۷ سال در معیت تیم ملی بانوان به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود به این بهانه مصاحبه‌ای با  این دختر نوجوان خوش آتیه کرمانشاهی انجام داده‌ایم که با هم می‌خوانیم:

چطور به اردوی تیم ملی راه پیدا کردی؟

با پشتکار و زحمت فراوان و تلاش در تمرین‌های مداوم و اجرای  فنون تکنیکی که در طول رقابت‌ها انجام داده‌ام تونسته‌ام سطح مهارت و فنی خودم را بیشتر کنم و امسال هم در مسابقات لیگ کشور جام آینده‌سازان المپیک خوب بر روی شیاپ‌چانگ مبارزه کردم که به لطف خدا و حمایت‌های پدر و مادرم و استاد عزیزم لیلا خزائی تونسته‌ام عنوان فنی‌ترین بازیکن را کسب نمایم و جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان (۱۴ دی 1396) را بدست آوردم  در مسابقات انتخابی تیم ملی نیز توانستم تمامی حریفان را شکست دهم تا به اردو تیم ملی دعوت راه یابم.

 

از چه زمانی در اردوی تیم ملی تمرین‌ها را شروع  کرده‌ای؟

اردواز تاریخ ۲۱ دی 1396 شروع شده که تقریباً یک ماه می‌شود که در  اردوی آمادگی به سر می‌برم و زیر نظر مربیان تیم ملی نوجوانان دختر هر روز مشغول تمرین هستم و امروز 20 بهمن نیز راهی تورنمنت بین‌المللی ترکیه می‌باشم.

 

تمرین‌های اردو در چه سطحی بود و لطفا در مورد وضعیت و نحوی تمرینات هم بیشتر بگوید؟

هرروز تمرینات خیلی خوبی کادر و مربیان تیم ملی طراحی می‌کردند و در آمادگی بسر می‌بریم و از لحاظ تکنیک و فنی هم انصافا آموزش‌های خوبی ارایه دادند ولی فشار تمرینات خیلی بالا بود و هر روز دو تایم تمرین سخت را داشتم و دو روز در هفته نیز روزی سه تایم تمرین می‌کردیم بجز این‌ها هم تمرینات فنی، تمرین بدنسازی و تمرین میدانی را انجام داده‌ایم. اینجا، جا داره از همه زحمتکشان و دستاندرکاران تیم ملی و فدراسیون تکوان تشکر نمایم به بخصوص از سرمربی تیم ملی فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز و کلیه اساتید تیم ملی که در این مدت دلسوزانه و استادانه تمرینات فنی و مفیدی را طراحی کردند و به ما آموزش دادند تا جایی که از روز اول تا الان خیلی سطح فنی همه‌ی ما که در ادرو تیم ملی‌ایمف ارتقا پیدا کرده و در شرایط روحی و آمادگی جسمانی بسر می‌بریم.

 

چگونه وضعیت آمادگی خودت را ارزیابی می‌کنید؟

من در حال حاضر از آمادگی نسبتاً خوبی برخور دارم و امیدورارم که در تورنمنت ترکیه بهترین نتیجه را  کسب نمایم.

 

شما چه هدفی دارید؟

هدف من هر روز  بهتر شدن از روز قبل است تا بتوانم راحت‌تر تمرین کنم و در رقابت‌ها و تورنمنت‌های مختلف برای دیار و کشور عزیز و دوست‌ داشتنی‌ام کسب افتخار نمایم و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را در میادین و مسابقات مختلف جهانی و المپیک به اهتزاز در آورم.

سخن آخر؟

از همه‌ی مردم مهربان، فهیم و عزیزم می‌خواهم که دعاهایشون بدرقه را همه ورزشکاران و به ویژه تکواندوکاران و خود من باشد و امیدوارم که بتوانم به عنوان اولین بانوی نوجوان تکواندوکار کرمانشاهی با کسب مدال و عناوین جهانی و المپیک دل مردم کشورم و همشهریان ‌عزیزم را شاد نمایم.

از پدر و مادرم و استاد دلسوزم سرکار خانم لیلا خزائی بی‌نهایت تشکر می‌کنم‌ که اگر حمایت‌ها و راهنمایی‌های آنان نبود من هرگز نمی‌توانستم به اینجا برسم و مدیون محبتت‌هاشون و همین‌طور از دکتر مهدی همتی رئیس هیأت تکواندو استان کرمانشاه و استاد وحید ناصری مربی تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان  و دبیر این هیأت. بخاطر همه حمایت‌های که این عزیزان از من انجام داده‌اند تشکر می‌کنم .انشاالله که بتوانم با پیروزی‌های مختلف در میادین بین‌المللی و کسب عناوین جهانی مختلف و مدال طلای المپیک حداقل جوابگوی زحمات تمامی کسانی که تو این راه برام زحمت کشیده‌اند، باشم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس، ناجی جان نوزاد تازه متولد شده + فیلم

بانوی کارشناسی که با مشاوره تلفنی توانسته بود جان مادر و نوزادش را که به دلیل شرایط بد آب هوایی نتوانسته بود به بیمارستان برود و همچنین به دلیل برفی بودن و شرایط سخت راه اورژانس هم نتوانسته بود برود مهماه برنامه بدون تعارف است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • بانوی ایرانی رکورد زد و قهرمان شد
  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس که ناجی جان نوزاد تازه متولد شد + فیلم
  • بدون تعارف با بانوی کارشناس اورژانس، ناجی جان نوزاد تازه متولد شده + فیلم
  • یوونتوس در باتلاق مکس الگری؛ ۸بازی و یک برد!
  • سال ۱۴۰۲، از شیرینی عملیات هفتم اکتبر تا تلخی نسل‌کُشی در غزه | سالی که پایان اسرائیل آغاز شد
  • بانوی والیبالیست بجنوردی به اردوی سوم تیم ملی نوجوانان دعوت شد
  • از ضداسلام بودن بانوی برزیلی تا مسلمان شدن به عشق امام حسین (ع) + فیلم
  • بانوی برزیلی که سوره توحید از بی‌خدایی نجاتش داد + فیلم
  • اجرای بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه در حرم بانوی کرامت
  • پروین اعتصامی بانوی ماندگار شعر فارسی