Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلامتی از سیاست مداران کهنه کار ایران است که در دولت شهید رجایی به عنوان وزیر کشاورزی حضور داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آران مغان، محمد سلامتی، وزیر کشاورزی دولت شهید رجایی از همراهان شهید رجایی در سفر به پارس آباد می گوید: یادم هست سال 1357 یک سفری به پارس آباد مغان داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنجا سر ظهر رسیدیم، رفتیم مسجد برای نماز جماعت، منتهی وسط نماز رسیدیم. وقتی رسیدیم رفتیم به صف نماز، اقتدا کردیم مردم همینطور که نماز می‌خواندند متوجه شدند که  رجایی آمده، همین که سلام ما تمام شد مسجد به هم ریخت، همه هجوم آوردند به سمت  رجایی که با او دست بدهند و روبوسی کنند. از سر و کول هم بالا می‌رفتند.

یادم هست که آقای طاهری استاندار، کفش هایش را به زور از لابلای جمعیت پیدا کرد. مردم شهید رجایی را این چنین دوست داشتند و برای سخنان و نظر او ارزش قائل بودند.

تصویر زیر مربوط به 39 سال پیش است، زمانی که شهید محمدعلی رجایی نخست وزیر کشورمان برای اولین بار به شهرستان مرزی پارس آبادمغان سفر می کند و ضمن بازدید از جهاد سازندگی جویای مشکلات تعدادی از مردم پارس آباد می شود.

شهید رجایی در این تصویر پیراهن سفید و شلوار خاکستری رنگ بر تن دارند و تعدادی از کارکنان جهاد سازندگی پارس آباد، وزیر کشاورزی و تعدادی از اعضای دفتر نخست وزیری او را همراهی می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد/ ضرورت مرمت و بهسازی مناطق قدیمی مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شهردار و مدیران شهری مشهد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه آنان اظهار کرد: شما در مقام و جایگاهی که هستید کارهای ارزشمند بسیاری انجام می‌دهید که باید مورد قدردانی و تشکر قرار بگیرد اما یک نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل لمس بودن آن برای مردم است.

امام‌جمعه مشهد مقدس افزود: در همین راستا ضرورت دارد تا مسائل و پروژه‌هایی را در اولویت کاری خود قرار بدهید که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.

وی ادامه داد: ازجمله مسائلی که مردم به‌صورت روزانه با آن درگیر هستند، دست‌اندازها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در محلات قدیمی و وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها به‌ویژه خیابان‌های مرکز شهر است که غالباً محل رفت‌وآمد روزانه مردم نیز می‌باشد.

علم الهدی تأکید کرد: متأسفانه این موارد جزئی که امکان دارد یک ماه بیشتر زمان نیاز نداشته باشد در پروژه‌های مدیران شهری دیده نمی‌شود و در مقابل پروژه‌های در دستور کار قرار می‌گیرد که ربط مستقیمی به زندگی روزانه مردم ندارد و ضرورت آن‌ها برای شهروندان قابل لمس نیست.

امام‌جمعه مشهد مقدس با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و کامل اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری عنوان کرد: شما باید با استفاده از روزنامه شهرآرا که رسانه رسمی شهرداری است تمام این موارد را برای مردم تشریح کنید.

وی خطاب به مدیران و معاونان شهرداری مشهد ابراز کرد: شهر مشهد متعلق به امام رضا (علیه‌السلام) است بنابراین تمام اقدامات و خدماتی را که انجام می‌دهید با قصد قربت ایشان باشد تا شاهد آثار و برکات فراوان آن در زندگی خود باشید.

افتتاح نخستین سایت پرنده‌شناسی در وکیل‌آباد مشهد

محمدرضا قلندر، شهردار مشهد نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد شهرداری مشهد در سال گذشته پرداخت و اظهار کرد: ازجمله پروژه‌هایی که در این مدت افتتاح شد می‌توان به مجموعه آبی شهید قربانی، بوستان ۲۳ هکتاری برکت، بهره‌برداری از تقاطع چهار سطحی آزادگان، دوربرگردان پیامبر اعظم، ساخت ایستگاه ۵۵ و ۵۶ آتش‌نشانی در وکیل‌آباد و شهرک شهید رجایی، پردیس بانوان وکیل‌آباد، بوستان بانوان شهربانی کوه سنگی و ایستگاه قطار شهری فلکه الندشت اشاره کرد.

شهردار مشهد از نصب تجهیزات پالایش هوا و آلودگی صوتی و نوری هوا به‌صورت سیار و ثابت در حوزه پسماند خبر داد و اضافه کرد: نخستین سایت پرنده‌شناسی نیز در وکیل‌آباد مشهد افتتاح شد. از دیگر اقدامات صورت گرفته اختصاص ۱۳۰ دستگاه ون و ۳۵ دستگاه اتوبوس در حمل‌ونقل عمومی بوده است.

وی همچنین از تکمیل مجموعه شوق زندگی در منطقه ۳ شهرداری مشهد نام برد و افزود: پروژه‌هایی که در یک سال گذشته کلنگ زنی شدند نیز شامل بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در شهرک شهید رجایی، احداث ساختمان اداری، مرکز فرماندهی و مدیریت بحران آتش‌نشانی، ساخت سطح سوم پل شهید فهمیده، اتصال بلوار امام خمینی به بلوار نماز و تکمیل پل انقلاب است.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • آیت‌ الله علم‌الهدی: خدمت‌ رسانی مدیریت شهری قابل لمس باشد
  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد/ ضرورت مرمت و بهسازی مناطق قدیمی مشهد
  • کاوش‌های باستان‌شناسی در پارس‌آباد و بیله‌سوار