Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر حضور آگاهانه ملت در ۲۲ بهمن امسال، گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن حماسه بی‌نظیر دیگری خلق می‌کنند. ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با دعوت مومنان به تقوای الهی، اظهار داشت: یاد مرگ و آخرت انسان را در مقابل خطرات و بلایا مصون نگه داشته و او را به سمت پرهیزکاری و انجام اعمال نیک دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ائمه جمعه همواره مردم را به انجام اعمال و کردار نیک دعوت کنند تا آنان در زندگانی خود رستگار و سعادتمند باشند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه جهان آخرت و معاد باید از سوی خطبا به مردم تبیین شود، تصریح کرد: جامعه دینی و اسلامی باید از گزند اخلاق زشت و بدکردار مصون باشد.

قاسمی با بیان اینکه با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و تقارن آن با فجر فاطمی، افزود: امسال مراسمات دهه فجر در حوزه فرهنگی و دفاع مقدسی در مازندران بیشتر از حوزه عمرانی بوده است که باید آن را به فال نیک گرفت.

وی با اعلام اینکه یاد و نام شهدای انقلاب باید به مثابه شهدای دفاع مقدس و سایر شهدا گرامی‌داشته شود، گفت: امیدواریم بتوانیم رهرو واقعی ارزش‌های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

امام جمعه موقت ساری با تسلیت شهادت جانباز 70 درصد سید مصطفی علمدار، افزود: این شهید والامقام در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرین بوده و سال‌های پس از انقلاب در تحمل جراحات ناشی از شیمیایی برای دفاع از اسلام و دین حماسه آفرینی کرد.

قاسمی با اشاره به در پیش بودن یوم الله دهه فجر و دعوت مردم استان به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: ملت مازندران همانند سایر آحاد مردم ایران اسلامی، در آستانه سی و نهمین پیروزی انقلاب حماسه ای به بلندای تاریخ خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری با همافران نیروی هوایی، افزود: ملت ایران و دولتمردان سخنان معظم له را فصل الخطاب قرار خواهند داد و حماسه ای بی بدیل به وسعت تاریخ در 22 بهمن امسال خلق خواهند کرد.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران در دهه فجر، گفت: باید نسل نو و جوان جامعه با اسطوره‌های ایثار و شهادت آشنا شوند.

قاسمی با بیان اینکه امیدواریم دولت و مسئولان استانی در کمک به تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران ورود کنند، تصریح کرد: مازندران در تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم نقش آفرین هستند.

انتهای پیام/م

R41358/P1486/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد