Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلیمن سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز، با بیان این‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن مهمترین مراسم گرامیداشت دهه‌ی فجر است، گفت: راهپیمایی امسال از چند جهت حائز اهمیت است، باتوجه به نارضایتی مردم از برخی موسسات، دشمنان موج سواری کرده و برای این‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه برگزار نشود، تبلیغات می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بر اساس فرموده‌های مقام معظم رهبری، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود و همه به صحنه می‌آیند. 

حجت‌الاسلام آل هاشم، اظهار کرد: مردم انقلابی ایران با تمام سلایق در راستای پیشبرد اهداف انقلاب و مقابله با شیطنت‌های استکبار در مراسم ۲۲ بهمن حضوری تماشایی و شکوهی دشمن‌شکن خواهند داشت.

خطیب جمعه تبریز، با بیان این‌که مقامات آمریکا طی روزهای گذشته با هدف افزایش تحریم‌ها تحرکاتی علیه جمهوری اسلامی ایران داشتند، اظهار کرد: البته بهانه‌های مقامات آمریکایی کاملا تکراری بود، ۱۴ سناتور آمریکایی با بهانه‌ی توسعه‌ی توان موشکی ایران، آمادگی خود برای افزایش تحریم‌ها را اعلام کردند. 

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها به روش‌های مختلف به دنبال ایجاد موج نارضایتی و اختلاف در ایران هستند تا مردم را علیه نظام نا امید کنند؛ اما مردم ایران مستقل بوده و نشان دادند راه خود را انتخاب کرده و ادامه می‌دهند، البته در این راه هزینه‌ هم پرداخت می‌کنند.

 حجت‌الاسلام آل هاشم تاکید کرد: ملت  ایران در خصوص نوع موشک و برد آن هیچ‌گاه با دشمنان حرف نمی‌زنند و در خصوص مسائل داخلی کشور به صورت مستقل تصمیم گرفته و اجازه‌ی دخالت را به هیچ کشوری نمی‌دهند. 

وی با بیان این‌که توان و عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران روز به روز افزایش می‌یابد و دشمنان با شکست مواجه خواهند بود.

امام جمعه تبریز، همچنین با اشاره به اتمام ایام فاطمیه اول و قرارگیری در ایام فاطمیه دوم بیان کرد: امیدواریم مجالس عزاداری به نحو احسن برگزار شود و البته خدا را شاکریم برنامه‌های متنوعی هیات‌های عزاداری پیش‌بینی کرده و هفته آینده در مراسم‌ها با شکوه عزاداری شرکت خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به آلودگی هوای تبریز در چند روز اخیر، گفت: آلودگی هوا به عنوان یکی از تهدیدات راهبردی، سلامت و اقتصاد جامعه را مورد هدف قرار داده است که ضرورت دارد مسئولان با نگاه کلان راه‌حل عاجل برای رفع آلودگی هوا پیدا کنند.

 حجت‌الاسلام آل هاشم تاکید کرد: رفع مشکل آلودگی هوا مستلزم جدیت و اهتمام بیشتر مسئولان، تلاش دستگاه‌های ذیربط و همراهی مردم است.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است