Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آیین تشییع پیکر مطهر شهید والامقام اسحاق علیجعفری  از شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون پس از اقامه نماز جمعه با حضور پرشور مردم پاکدشت از مصلی امام خمینی (ره) تا میدان معلم برگزار شد.

شهید علیجعفری 36 سال سن داشت که در شهر بوکمال سوریه و در درگیری با گروه‌های تکفیری داعش در تاریخ 27 آذر 96 به فیض شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر این شهید والامقام، که در پی آزادسازی مناطق تحت اشغال تکفیری‌ها تفحص شده بود، پس از تشییع باشکوه در گلزار شهدای روستای ارمبویه به خاک سپرده شد.

تشییع‌کنندگان در طول مسیر شعارهایی همچون «لبیک یا حسین(ع)» و «لبیک یا زینب(س)» سر دادند.

شهرستان پاکدشت تاکنون افتخار تقدیم 62 شهید را در راه دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در سوریه داشته که 54 شهید از تیپ سرافراز فاطمیون است.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پیکر مطهر شهید سید علاءالدین اسدپور از شهدای ۸ سال دفاع مقدس امروز با حضور مردم قدرشناس شهرستان زرقان تشییع و در زادگاهش روستای آق جَلو به خاک سپرده شد.

شهید سید علاءالدین اسدپور ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید که پس از ۳۷ سال هویت این شهید گرانقدر با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی شد.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید والامقام «جلال اعتماد» در قروه
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • تشییع و خاکسپاری شهید رنجنوش در دارالمومنین و دارالمجاهدین
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، دقایقی دیگر در همدان