Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:13:54 GMT

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت و انسجام ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۵۱۳۱

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت و انسجام ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت و انسجام ملت ایران است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه امروزشاهد شکوفایی انقلاب اسلامی درعرصه‌های مختلف هستیم، خاطرنشان کرد: تاریخ این انقلاب سرشار از دستاوردهای مختلف در عرصه های مختلف است.

 

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت:  در 23 بهمن هم کمیته های داخلی برای مقابله با ضدانقلاب تشکیل شد.

 

به گفته نماینده ولی فقیه در استان 25 بهمن سال 1367 نیز سالروز صدور حکم تاریخی امام راحل بر علیه نویسنده کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی بود.

 

امام جمعه زنجان با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجلی وحدت و انسجام ملت ایران است

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه هرسال راهپیمایی 22 بهمن با شکوه بیشتری برپا می شود، خاطرنشان کرد: مردم ایران همانند همیشه در صحنه های انقلاب حضور حماسی دارند.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که انقلابیون امروز ایستاده‌تر، آگاه‌تر و بصیرتر از روزهای نخست انقلاب هستند، تصریح کرد: به فرموده ایشان "اکنون که انقلاب در حال ورود به 40 سالگی خود است، اصول و مبانی، ثابت و پایدار مانده، اما از این درخت تناور و ریشه دار، میوه‌های جدید بروز کرده است".

 

امام جمعه زنجان ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری "کانون اصلی مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی را جلوگیری از ظهور ثمرات جدید و استمرار و استقامت انقلاب هستند و  منظور از دشمنان همان کسانی هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی،  حکومت دست‌نشانده و مطیع آنها در این منطقه حساس سرنگون شد که در رأس آنها دولت امریکا قرار دارد.

 

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم همواره طرفدار دولت اسلامی است، گفت: انتظار داریم امسال نیز مردم مثل همیشه حضور باشکوهی داشته باشند.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود