Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان از اجرای پروژه‌های مختلف مدیریت درمان طی سال‌های اخیر در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین بهاروند در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: تحقق عدالت و توسعه همه‌جانبه و ساختن کشوری آباد و آزاد با مردمی بانشاط و توانمند در عرصه‌های مختلف از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش برای اجرای برنامه‌های طرح تحول سلامت

وی بابیان اینکه باروی کار آمدن دولت تدبیر و امید، توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی در استان لرستان موردتوجه ویژه مسئولان کشوری قرار گرفت گفت: با سفرهای مکرر مسئولین ارشد سازمان تأمین اجتماعی امید و آهنگ توسعه و سازندگی شدت یافت.

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان بابیان اینکه در این مسیر مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان عملکرد چشمگیری داشته است گفت: دهه فجر فرصتی مناسب است که بتوان به گوشه‌ای از این اقدامات اشاره کرد.

بهارند تصریح کرد: فعالیت‌های موردنظر، با محوریت قانون مداری، برنامه محوری، پاک دستی و پاسخگویی در راستای ادای حق تأمین آینده کسانی که دلگرم کار و تلاش هستند صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه در این راستا مدیریت درمان تأمین اجتماعی لرستان با حفظ مناسبات منطقی با سایر دستگاه‌ها و مؤسسات ارائه‌دهنده خدمات پزشکی، بخش خصوصی، سازمان نظام پزشکی، دانشگاه‌ علوم پزشکی و همچنین در اجرای طرح تحول سلامت که از برنامه‌های دولت تدبیر و امید است تمامی تلاش خود را به کار گرفته است.

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی در پلدختر و نورآباد

مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان بابیان اینکه در این مدت ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با ستاد مرکزی سازمان یک امر مهم و کارساز تلقی شده به‌طوری‌که ده‌ها بار مسئولین سازمانی به استان سفرکرده‌اند که نمونه بارز آن شش بار سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به‌اتفاق معاونین که دو نوبت آن در حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و همچنین برگزاری سه همایش و سه المپیاد ورزشی کارکنان و برگزاری  المپیاد ورزشی بازنشستگان کشور از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

بهاروند در ادامه سخنان خود با اشاره به احداث و بهره‌برداری از درمانگاه تأمین اجتماعی پلدختر و نورآباد عنوان کرد: خرید، نصب و بهره‌برداری از دستگاه «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد و بهره‌برداری از تمامی دستگاه‌های رادیولوژی این بیمارستان شامل دستگاه رادیولوژی دیجیتال، ماموگرافی، سونوگرافی داپلر CARM اتاق عمل، خرید و نصب دستگاه رادیولوژی دیجیتال و سونوگرافی بیمارستان کوثر بروجرد، نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان خرم‌آباد و ... ازجمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

اجرای پروژه‌های مختلف مدیریت درمان

وی همچنین از خرید ۱۳ دستگاه آمبولانس مجهز و به‌روز و ایجاد جایگاه فرود بالگرد در بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد، به‌روزرسانی و تکمیل تجهیزات موردنیاز آزمایشگاه‌ها، اتاق عمل‌ها و دندانپزشکی‌های تمامی مراکز، اجرای فاز اول طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد و ساخت سالن ورزشی چندمنظوره برای کارکنان تأمین اجتماعی استان در بیمارستان خرم‌آباد خبر داد و گفت: همچنین احداث ساختمان اداری مدیریت درمان و دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی استان، بازسازی و توسعه اورژانس بیمارستان خرم‌آباد، ایجاد و ساخت بخش بلوک زایمانی بیمارستان خرم‌آباد، بازسازی و توسعه  واحد استریل بیمارستان خرم‌آباد و بازسازی فضای مناسب برای استقرار کمسیون پزشکی و طب کار در مرکز شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۵۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

کد خبر 6088963

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم