Web Analytics Made Easy - Statcounter

گتوند - ایرنا - امام جمعه گتوند گفت: رفع مشکلات اقتصادی مردم ضروری است و باید در اولویت کارهای مسئولان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی ( ره) این شهر با اشاره به مشکلات مردم گفت: تسریع در رفع مشکلات مردم ضرورت دارد و باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه دولت در برنامه های پیش بینی شده امسال تمام تلاش خود را در خصوص اشتغال و تولید بکار گرفته است، گفت: مجموعه های مختلف کشور، خصوصا مجموعه های انقلابی باید با کمک دولت در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در جامعه تلاش کنند تا مردم در مقابله با دشمنان ، نظام را تقویت کنند.
امام جمعه گتوند در خصوص فساد در برخی دستگاه ها هشدار گفت: مسئولان و دلسوزان نظام حرف مردم را بشنوند و در تبعیض و مبارزه با فساد کوتاهی نکنند.
حجت الاسلام شاه آبادی با بیان اینکه مستضعفان و دردکشیده ها صاحبان این نظام هستند،افزود:مطالبه رهبر معظم انقلاب و مردم، مبارزه با فساد در کشور است.
وی اضافه کرد: تمام قوای نظام باید با اتحاد، با فساد مبارزه کنند، و قطعا اگر با فساد مبارزه شود،مردم در سختی ها هم پشتیبان نظام خواهند بود.
خطیب جمعه گتوند در ادامه با اشاره به جمعه بیستم بهمن ماه روز حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،یاد و خاطره شهیدانی که در راه حفظ ، حراست و امنیت کشور تلاش کردند را گرامی داشت.
حجت الاسلام شاه آبادی باگرامیداشت 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام شاهنشاهی گفت: آنچه انقلاب ما را تبدیل به یکی از رویدادهای بزرگ معاصر نمود ،انقلابی بودن،مردمی بودن و معیار الهی داشتن این انقلاب است.
وی عموم مردم را به حضور حماسی در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و افزود: امسال قطعا 22 بهمن ضرورتش از سال های گذشته بیشتر بوده ، و حضور گسترده مردم خنثی کننده توطئه دشمنان کشور اسلامی است.
امام جمعه گتوند در پایان با بیان اینکه نماز جمعه یک نماز عبادی، سیاسی و جلوه سیاسی آن حضور مسئولان است بر حضور مسئولان در آئین نماز جمعه تاکید کرد.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی ** انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان: irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مراد بکی، امروز در برگزاری مراسم رژه روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش و روز قهرمان را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ نیروی زمینی تبریک می‌گویم.

وی افزود: امام خمینی (ره)، با توجه به درک و شناخت عمیق خود از ارتش روز ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش نامگذاری کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با بیان اینکه امام خمینی (ره)، با این ابتکار نقشه شوم دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر کردند، عنوان کرد: این پیر فرزانه با این کار از ارتش حمایت کردند.

مراد بکی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته، بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف همچنین در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش بسیجیان، سپاه پاسداران و سایر ارکان این نظام، جنگید و از نظام پاسداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش همواره در همه زمان‌ها و در عرصه‌های مختلف اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است، اضافه کرد: حضور ارتش در حیات خلوت صهیونیست و آمریکا و… در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار این مرز و بوم را نشان می‌دهد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان تصریح کرد: نیروی زمینی جمهوری اسلامی تحت لوای مقام معظم رهبری و با دلیر مردی ارتشیان در اوج قدرت است و جهت صیانت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا، ذره‌ای عقب نشینی نکرده است.

مراد بکی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق و پیروزی ایران اسلامی، عنوان کرد: این وعده صادق‌ها تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام بوده و به دشمنان اعلام می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی نه برای شروع جنگ و حمله بلکه برای ایجاد صلح و ایجاد آرامش در منطقه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بخواهد تعدی کند، البته به دشمن ضربه می زنیم، افزود: ضمن آنکه این را دشمنان اسلام بدانند که تا آخرین نفس‌هایمان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و تا آخرین قطره‌های خون خود پای این نظام و حراست از مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6081258

دیگر خبرها

  • استان سمنان تشنه است/ ضرورت اهتمام مسئولان در رفع مشکلات مردم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • نسخه پیچی پناهیان؛ از مساله حجاب تا مشکلات اقتصادی
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند