Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس با بیان این‌که بعضی از نزدیکان مدیریت قبلی شهرداری تهران سعی می‌کنند با دادن آدرس غلط افکار عمومی را گمراه کنند، گفت که امام‌زاده مجهز به سونا و جکوزی «قاضی صابر» نام دارد.

به گزارش صدای ایران،قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به برخی حواشی ایجاد شده در مورد هزینه ۳۰ میلیاردی شهرداری تهران در دوران قالیباف برای بازسازی و تجهیز یک امام‌زاده به سونا و جکوزی اعلام کرد: متاسفانه در این مدت، برخی از نزدیکان مدیران پیشین شهرداری سعی کردند آدرس غلط بدهند و افکار عمومی را گمراه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این عضو اصلاح‌طلب کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس همچنین یادآور شد: در این مدت به‌عنوان مثال نام این امام‌زاده در ده‌ونک تهران را «علی زین‌العابدین» عنوان می‌کنند. در حالی که نام اصلی این امام‌زاده «قاضی صابر» است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پروژه بازسازی و تاسیس سونا و جکوزی در امام‌زاده «قاضی صابر» واقع در ده‌ونک تهران با بودجه ۳۰ میلیارد تومانی در دوران مدیریت مدیران قبلی شهرداری تهران آغاز شد و هنوز هم تکمیل نشده است.  از این رو بعضی سعی کردند آدرس غلط بدهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس یادآور شد: بنابر اسنادی که در گزارش شهردار فعلی تهران نیز آمده است، مبلغ ۲۵ میلیارد تومان از بودجه ۳۰ میلیاردی این پروژه، تخصیص یافته و مبلغ ۵ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن تهران
  • توضیحات میرشاد ماجدی درباره استعدادیابی 9هزار بازیکن تهران
  • توضیحات ماجدی درباره استعدادیابی ۹ هزار بازیکن در تهران
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو