Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@00:33:09 GMT

عکس هاي هوليا آوشار Hülya Avşar روي مجله Bestyle

تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۵۷۴۸

خبرگزاري آريا -
هوليا آوشار Hülya Avşar بازيگر زن محبوب ترکيه اي است و به تازگي در سريال ماه پيکر بازي کرده است. همچنين او عکس هايي براي مجله Bestyle گرفته است و به همين بهانه جديدترين عکس هاي او را گردآوري کرده ايم.
هوليا آوشار Hülya Avşar متولد 10 اکتبر 1963 در ادرميت، باليکسير ترکيه است. وي يک بازيگر زن محبوب ترکيه اي ، خواننده فولکلور و پاپ، بازرگان، مقاله نويس، طراح مد، سردبير مجله، بازيکن تنيس حرفه اي، و دارنده عنوان ملکه زيبايي ترکيه مي باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنين به عنوان داور و مربي مسابقه آواز خواني او سس ترکيه از سال 2011 تا 2013 بوده است.
آوشار همچنين به عنوان داور برنامه استعدادهاي درخشان ترکيه Yetenek Sizsiniz TURKIYE در سال 2009 بود. وي به مدت 8 سال سردبير و ويرايشگر مجله هوليا بوده است. هوليا آوشار بنيانگذار نام تجاري byH است.
او از دانشگاه Lisesi آنکارا فارغ التحصيل شده است و از سال 1982 به عنوان شناگر حرفه‌اي کار مي کرد. او به همراه خانواده‌اش در سال 1982 به استانبول نقل مکان کرد. اولين کار بازيگري خود را در سال 1983، در فيلم حرم آغاز کرد. در سال هاي بعد، او در بيش از 70 فيلم مطرح بازي کرد و برنده جايزه بهترين بازيگر نقش مکمل زن در هيجدهمين جشنواره بين‌المللي مسکو را از آن خود نمود. علاوه بر اين، او به عنوان يک خواننده حرفه اي هشت آلبوم و دو تک آهنگ را منتشر کرده است.
هوليا آوشار در سال 2000،از سوي تلويزيون کرال موفق به کسب جايزه بهترين خواننده زن توسط ترکيه شد. بعدها در همان سال، او براي روزنامه Günaydın به عنوان يک ستون نويس نمود. آوشار همچنين سردبير هوليا (يک مجله ماهانه) بود.
هوليا آوشار Hülya Avşar به تازگي عکس هايي براي مجله Bestyle گرفته است.


عکس هوليا آوشار


هوليا آوشار روي مجله Bestyle

عکس هاي هوليا آوشار روي مجله Bestyle
منبع : seemorgh.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • برخی از بناهای تاریخی در گذشته چگونه به نظر می رسیدند (عکس)
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • لیر ترکیه در بازار تهران چقدر قیمت خورد؟
  • (تصاویر) اعتراض مردم ترکیه به سفر رئیس جمهور آلمان به آنکارا
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • عکس داخلی که روی دست عکس های مربوط به حیوان دوستی شهروندان ترکیه بلند می شود!