Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای جبهه مقاومت در روز نخست عملیات با پشتیبانی جنگنده های روسی توانستند 40 شهرک را از وجود عناصر تروریستی جبهه النصره و داعش پاکسازی کنند و مساحتی در حدود 150 کیلومتر مربع را به کنترل خود در بیاور

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت از صبح روز سه شنبه عملیاتی را برای پاکسازی معدود مناطق تحت اشغال تروریست های محاصره شده در جنوب استان حلب، شمال شرق استان حماه و جنوب شرق استان ادلب آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای جبهه مقاومت در روز نخست عملیات با پشتیبانی جنگنده های روسی توانستند 40 شهرک را از وجود عناصر تروریستی جبهه النصره و داعش پاکسازی کنند و مساحتی در حدود 150 کیلومتر مربع را به کنترل خود در بیاورند.

در دومین روز عملیات، عناصر تروریستی شکست سنگین دیگری را متحمل شدند و 45 شهرک دیگر در مثلث « حلب - ادلب - حماه »  به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد؛ در این عملیات مساحت  700 کیلومتر مربعی به طور کامل پاکسازی شد.

در همین رابطه گزارش دیگری از مشرق را بخوانید:

از خط و نشان برای جبهه مقاومت تا سوختن در تب شکست‌های بدون پایان + تصاویر

آزادی جنوب شرق استان ادلب دستاورد دیگر نیروهای جبهه مقاومت در سومین روز عملیات بود؛ روز گذشته 24 شهرک از اشغال عناصر تروریستی خارج شد و  مساحتی در حدود 130 کیلومتر مربع به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد.

به گزارش مشرق، در جریان عملیات روز گذشته نیروهای جبهه مقاومت حدود 95 درصد مناطق آلوده در مثلث « حلب - ادلب - حماه» از اشغال عناصر تروریستی خارج شد و شمارش معکوس برای تامین امنیت مسیر انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز به شمال سوریه به صدا درآمد.

از صبح امروز، ( جمعه) آخرین مرحله عملیات پاکسازی مناطق تحت اشغال تروریست های محاصره شده در جنوب استان حلب و شمال شرق استان حماه آغاز شد و نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته تواننستند 18 منطقه را به کنترل خود در بیاورند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از آزادی 120 کیلومتر مربع از مساحت اشغالی در این محور خبر داد و گفت: با پاکسازی های صورت گرفته، تمامی مناطق آلوده در جنوب استان حلب و شمال شرق حماه به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد.

در همین رابطه گزارش دیگری از تحولات منطقه را در مشرق بخوانید:

تحولات غوطه شرقی پس از حملات سنگین خمپاره‌ای تروریست ها به دمشق + تصاویر و نقشه میدانی

« سروج، معقر شمالی، معقر جنوبی، ابوعجوه شرقی، ابوعجوه غربی، معر جنوبی، معر شمالی، مویلح، ارتوازیه مخلف و ...» مناطقی به شمار می آیند که در جریان آخرین مرحله عملیات از اشغال تروریست ها خارج شدند.

نیروهای جبهه مقاومت پیشتر 200 کیلومتر مربع از مساحت تحت اشغال تروریست های محاصره شده را در جنوب استان حلب، شمال شرق استان حماه و جنوب شرق استان ادلب پاکسازی کرده بودند و  در جریان عملیات 4 روز گذشته هم مساحت هزار و 200 کیلومتر مربع را به کنترل خود درآوردند.

به گزارش مشرق، مسیرهای اصلی برای انتقال نیرو و تجهیزات از مرکز به شمال سوریه از شمال شرق استان حماه و جنوب استان حلب می گذرد و با پاکسازی هزار و 400 کیلومتر مربع از مساحت اشغالی، امنیت این مسیر مهم پس از 5 سال به طور کامل تامین شد.

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات

 
به گزارش تابناک، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا با اعلام خبر آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی اظهار داشت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ‌کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجراست.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه و تحلیل و رصدهای صورت‌گرفته در فضای مجازی، بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ‌گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و غیره به درخواست‌کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی، از کاربران خواست ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی، در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • سفرنامه| مسیر بی بازگشت به ریگ جن!/ مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس