Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-19@06:50:07 GMT

شهدا سرمایه های عظیمی برای انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۶۲۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:" سرهنگ امامی" شب گذشته در درمراسم ابروی محله که درمنزل پدر شهید قاسم حاتمی گرفته شده بود با تبریک دهه فجروتسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت شهدا سرمایه های عضیمی برای انقلاب هستند وماباید را آنها که به وسیله وصیت نامه هایشان گفته شده است ادامه دهیم
وی به حضور شهید در مراسم اشاره کرد و گفت: شهدای متعلق به همه مردم هستند و همه مردم خانواده این شهدا محسوب می‎شوند و ما وظیفه داریم از این عزیزان تجلیل کنیم و تجلیل از این شهیدا باعث می‎شود اهداف این بزرگواران در زندگی ما جاری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در معرض دید قرار دادن تالیفات چنین بزرگانی را راه آشنایی هرچه بیشتر مردم با این بزرگان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان دانست.
امامی شهدا را سرمایه های عظیم انقلاب دانست و تصریح کرد: باید پاسدار ارزش‌های اسلامی و خون شهدا بوده و نسبت به مسؤولیت و رسالت خود پایبند بمانیم.




منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این دیدار اظهار کرد: شهدا، جانبازان و ایثارگران از خون خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند و بر همه ما واجب است از این دستاورد‌های گرانقدر حراست و پاسداری کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل جوان انقلاب منتقل شود، بر لزوم تکریم خانواده معزز شهدا تاکید کرد و افزود: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی و احترام به ارزش‌های دینی و مذهبی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را یک وظیفه دانست و گفت: شهدا و ایثارگران مظهر صلابت این مرز و بوم هستند و لازم است در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت از همه ظرفیت‌ها بهره گیری شود.

گفتنی است معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مازندران نیز در این دیدار رئیس کل دادگستری مازندران را همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • شهدا ارزشمندترین سرمایه خود را در طبق اخلاص گذاشتند
  • سفر نیم روزه نماینده ولی فقیه در گیلان به روستای ویسرود شفت
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران رسالت بزرگی در قبال ایثارگران دارد
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • ادامه جنایتهای اسرائیل در غزه/شمار شهدا به 31 هزار و 645 شهید رسید
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • هیچ کدوممون در آمریکا و روسیه دوره ندیدیم، جنگ رو با خون شهدا یاد گرفتیم