Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلاش برای قاچاق محموله عظیم نیم تُنی کوکائین توسط یک جت خصوصی از فرودگاه اصلی بین‌المللی کلمبیا به انگلیس نشان می‌دهد که گروه‌های جنایتکار در توسعه، تولید و قاچاق کوکائین از این کشورِ آمریکای جنوبی بی‌پرواتر شده‌اند. آفتاب‌‌نیوز : مقامات انگلیس اعلام کرده‌اند هفته گذشته ۱۵ چمدان حاوی کوکائین، توقیف و پنج مسافر اروپایی در فرودگاه فارنبرو در نزدیکی لندن دستگیر شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جت خصوصی نیز از فرودگاه بین‌المللی ال دورادو، بزرگترین فرودگاه کلمبیا پرواز کرده است.
نیروی مرزی انگلیس با اعلام این محموله به عنوان یکی از بزرگترین محموله‌های موادمخدر در انگلیس، ارزش آن را حدود ۷۰ میلیون دلار تخمین زد.
مقامات ایالات متحده و کلمبیا معتقدند حمل این محموله تحت نظارت یک تشکیلات جنایتکار کلمبیایی که عملیات قاچاق از طریق جت‌های خصوصی را باب کرده است، صورت گرفته است.
به گزارش بیزینس اینسایدر، با افزایش رونق تولید کوکائین در کلمبیا در سال‌های اخیر برخلاف گذشته که قاچاق این موادمخدر بیشتر از طریق دریایی و به کشورهای غرب آفریقا صورت می‌گرفت، اکنون تمایل قاچاقچیان به استفاده از جت‌های خصوصی و قاچاق این مواد به کشورهای اروپایی افزایش یافته است.منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق

بیژن بهرامی معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: محموله چای قاچاق از یک انبار ناشناس ثبت نشده در سامانه جامع انبار‌ها در شهرکرد کشف شده است.

وی افزود: از این انبار ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای خارجی کشف و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید

تعزیر یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی

بهرامی اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به جمع آوری ۴۲ کیلوگرم چای از این انبار گفت: متخلف پس از تشکیل پرونده برای گذراندن مراحل قانونی راهی تعزیرات حکومتی شد.

بهرامی از شهروندان خواست: تا موارد مشکوک در احتکار و ذخیره اقلام اساسی و کالایی را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و انبارداران هم هر چه سریعتر مشخصات محل ذخیره کالایی خود را در سامانه جامع انبار‌ها ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز دوغارون
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»