Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@05:03:26 GMT

افتتاح پروژه‌های درمانی و پژوهشی در بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۶۲۸۸

افتتاح پروژه‌های درمانی و پژوهشی در بندرعباس

به گزارش ایلنا، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هرمز در بیمارستان شهید محمدی در طول دو سال و با اعتباری بالغ بر ۸۳۰ میلیون تومان در زمینی با زیربنای ۲۲۰۰ متر مربع ساخته و تجهیز شده است.

این کلینیک در ۴ طبقه احداث شده و دارای ۴۰ اتاق پزشک و شامل واحدهای اورولوژی، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، گوش، حلق و بینی، اعصاب و روان، طب فیزیکی، داخلی اعصاب، داخلی، اونکولوژی، هماتولوژی، غدد، چشم پزشکی، ریه، گوارش، قلب، زنان وکودکان است

دستگاه آنژیوگرافی دوم بیمارستان شهید محمدی بندرعباس نیز با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح کلینیک ویژه تخصصی مشیر دوانی بندرعباس

وزیر بهداشت همچنین کلینیک تخصصی مشیر دوانی بندر عباس را که با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیون تومان در مدت دو سال در زمینی با زیربنای ۲۲۴۳ متر مربع ساخته شده و دارای بخش هایی شامل دندانپزشکی کودکان، چشم پزشکی، گوارش، زنان و رادیولوژی است را نیز افتتاح کرد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، یونس محمودیان افزود: بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج و درمانگاه وابسته به آن و همچنین پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی شهر دوگنبدان در روز‌های تعطیلات نوروز فعالیت می‌کند. وی بیان کرد: درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهر دهدشت نیز همزمان با تعطیلات نوروزی در نوبت صبح به بیماران و مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کند. مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:تیم‌های مدیریت سازمان تامین اجتماعی استان بر نحوه خدمات رسانی در این مراکز درمانی ساماندهی شد. محمودیان عنوان کرد: در زمان حاضر ۴۴.۵رصد از جمعیت ۷۲۶ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند. وی تاکید کرد:هم اکنون ۱۷۲ پزشک عمومی،۱۱۴ مرکز داروخانه، ۱۲۹ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۶۶ درمانگاه خصوصی و دولتی، ۹بیمارستان و در مجموع۵۱۱ موسسه پزشکی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان هستند. مدیر درمان اداره کل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بویراحمد،۱۰۰ هزار نفر در شهرستان گچساران و ۵۲ هزار نفر در شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی استان هستند.

دیگر خبرها

  • ۱۱ دستگاه دیالیز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریالی تامین شد
  • افزوده شدن ۱۱ دستگاه دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • تجهیز مرکز جامع دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم بندرعباس
  • جزییات پذیرش دکتری با آزمون مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی اعلام شد
  • اعلایی:جمع‌آوری کتاب‌های اضافی دستگاه‌ها/محمدبیگی:کتابخانه سیار راهکاری زودبازده است
  • ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد
  • اسلامی : ۵ کلینیک زخم با فناوری پلاسمای ۱۰۰ در سال آینده افتتاح می‌شود + فیلم
  • افتتاح دو پروژه عمرانی در مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین
  • نحوه فعالیت مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در تعطیلات نوروزی
  • بیماران مزمن بیمارستان سلامت اهواز به مراکز بهزیستی منتقل می‌شوند