Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با رئیس اداره ارشاد شهرستان میبد دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد امروز (20 بهمن) با احمد هنردوست، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنردوست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد در این نشست گفت: ما در شهرستان میبد تعداد 38 کانون فرهنگی هنری داریم که فعالیت های متعددی در این زمینه دارند.

وی افزود: امروز فعالیت های فرهنگی در مساجد نیازمند برنامه ریزی است و بایستی به منظور حضور قشر جوان و نوجوان برنامه های متنوع و به روز داشته باشیم.

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد نیز در این نشست گفت: مساجد کارخانه انسان سازی هستند اما به شرطی که همه عوامل آن وجود داشته باشد.

وی افزود: ما در اسلام شاهدیم که مساجد به نوعی تشکیلاتی عمل می کنند تا بتوانند تمامی عملکردها را در خود جای دهند.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: امروز در دنیایی که دهکده جهانی است تهاجم از یک طرف و از طرف دیگر نیز مدرن بودن جهان به نوعی ما را به سمت جهانی شدن حرکت می دهد.

حجت الاسلام گرج خاطرنشان کرد: مساجد به عنوان پایگاه با اصالت است که باید با زمان نیز حرکت کند تا بتواند مخاطبین خود را جذب کنند.

وی افزود: ما باید مخاطب شناسی داشته باشیم و انسان امروز را بر اساس دانش و عقلشان بشناسیم.

در ادامه این مراسم نیز مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با احمدی، معاون فرماندار میبد، اسدزاده، شهردار میبد دیدار کرد و پس از آن نیز از تعدادی کانون های این شهرستان بازدید کرد و در پایان نیز با مدیران مسئول کانون های مساجد شهرستان میبد دیدار کرد.

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

« از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این برنامه از دو بخش اصلی برگزاری کارگاه‌های ویژه با موضوع شعرخوانی، سرودخوانی در مرکز و همچنین اجرای برنامه در کنار سواحل خلیج گرگان و دریای خزر تشکیل شده بود.

فاطمه ریاحی، مربی مسوول مرکز در این برنامه خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر، از خلیج فارس به عنوان بخش جدایی ناپذیر هویت ملی ما ایرانیان عنوان کرد و گفت: ایجاد شادی، شور و نشاط دربین کودکان و نوجوانان، معرفی ظرفیت های محیط زیستی، پاسداشت زیبایی و ­پاکیزگی، حفظ و نگهداری و در نهایت معرفی این خلیج بزرگ به کودکان امروزی، از اهداف کانون در اجرای این برنامه بوده است.

در این روز سخنان و کارگاه‌هایی با هدف انتقال مفاهیم شناخت و موقعیت حساس جغرافیایی خلیج فارس به کودکان و نوجوانان صورت گرفت و یکی از کارشناسان اداره محیط زیست این شهرستان نیز به بیان مواردی در خصوص چگونگی حفظ و نگهداری از این نعمت خدادادی پرداخت.

در پایان والدین، کودکان و نوجوانان بندرگزی با تشکیل زنجیره انسانی شعار « از خزر تا خلیج فارس» را بر زبان آوردند.

دیگر خبرها

  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی