Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@06:10:32 GMT

'مون جائه این' با مرد شماره 2 کره شمالی دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۰۷۱۹۵

رویداد۲۴-در اتفاقی کم سابقه در روابط میان دو کره، "مون جائه این" رئیس جمهوری کره جنوبی با "کیم یونگ نام" مرد شماره 2 کره شمالی که برای افتتاحیه مراسم ورزشهای زمستانی به کره جنوبی سفر کرده است دیدار کرد و با یکدیگر دست دادند. دیدار کوتاه این دو مقام در شهر 'یونگ‌پیونگ' واقع در شرق شهر 'پیونگ‌چانگ' میزبان بازی های المپیک زمستانی 2018 کره‌جنوبی و قبل از آغاز رسمی این بازی ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات بلند پایه کره شمالی از جمله خواهر 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی و ' کیم یونگ نام' مردم شماره دو کره شمالی صبح امروز جمعه برای شرکت در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک زمستانی و ملاقات با رییس جمهور کره جنوبی وارد این کشور شده بود.
'کیم یو جونگ' خواهر رهبر کره شمالی روز جمعه با یک فروند هواپیمای اختصاصی به همراه هیاتی از مقامات ارشد این کشور وارد فرودگاه اینچئون کره جنوبی شد و توسط وزیر وحدت کره جنوبی مورد استبقال قرار گرفت.
'کیم یونگ نام' بالاترین مقام رسمی کره شمالی و 'کیم یو جونگ' نیز اولین عضو خانواده حاکم کره شمالی است که به کره جنوبی سفر می کنند.
نمایندگان کره شمالی پس از یک ملاقات کوتاه با وزیر اتحاد دو کره در فرودگاه اینچوئن، با استفاده از یک قطار سریع السیر جهت شرکت در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک عازم 'پیونگ چانگ' شدند.
قرار است خواهر رهبر کره شمالی امشب در پیونگ چانگ، در 180 کیلومتری شرق سئول، همراه با 'مایک پنس' معاون رئیس جمهور آمریکا، 'شینزو آبه' نخست وزیر ژاپن و 200 تن از مهمانان خارجی دیگر، شام مهمان 'مون جائه این' رییس جمهور کره جنوبی باشند.
کاخ ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرده است به احتمال زیاد نمایندگان کره شمالی روز شنبه جهت دیدار و همچنین شرکت در ضیافت نهار رییس جمهور کره جنوبی به سئول باز خواهند گشت.
کارشناسان حدس می زنند 'کیم یو جونگ' خواهر رهبر کره شمالی، ممکن است حامل پیامی از سوی رهبر کره شمالی برای رییس جمهور کره جنوبی باشد.
22 ورزشکار کره شمالی در سه رشته ورزشی در المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی شرکت کرده اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075204 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • بیانات رهبر انقلاب در دیدار با کارگران
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۳/کارگر، رکن جهش تولید است
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد