Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن نژاد افزود: تبعیض و فساد در هر سیستمی‌ وجود دارد اما شور فساد در ایران درآمده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جلفانیوز، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر جلفا با بیان اینکه انقلاب ۵۷ حالا در آستانه ۴۰ سالگی خود است گفت: مردم همیشه در این ۳۹ سال پشت انقلاب بوده اند و در ۲۲ بهمن امسال نیز علی رغم همه نارضایتی های موجود پشت انقلاب خود ایستاده و حضور پرشوری را رقم خواهند زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد حسن نژاد افزود: نظرسنجی های‌ مختلف جهانی نشان از این دارد که مردم ایران انقلاب و حکومت اسلامی ای که در سال ۵۷ رقم زدند هنوز هم دوست دارند اما از وضعیت موجود اقتصادی و عملکردی مسئولان گله مند هستند.
وی ‌با بیان اینکه از وفادری مردم به انقلاب نباید سواستفاده کرد اظهار کرد: مشکل ایران ضعف مدیریتی و بی سلیقگی‌ مدیران است. تبعیض و فساد در هر سیستمی‌ وجود دارد اما شور فساد در ایران درآمده است.
حسن نژاد ادامه داد: تبعیض و فساد اصلی ترین عامل گله مندی و نارضایتی مردم هستند.نمی شود آقا زادگان به آسانی ‌در هر اداره ای که دلشان می خواهد استخدام شوند ولی مردم عادی با بیکاری دست و پنجه نرم کرده و زیر فشار اقتصادی له شوند.
وی در‌ بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تغییرات اخیر مدیریتی در منطقه آزاد ارس عنوان کرد: هیچ کس‌ نمی‌تواند منکر  پیشرفت ارس در سالیان اخیر شود اما سرعت این پیشرفت به شدت پایین است. اختلاف اصلی من با مدیر عامل سابق منطقه آزاد ارس هم بر سرهمین موضوع بود.
نماینده مردم مرند و جلفا تصریح کرد: کسی که هدفش باج خواهی است برای برکناری مدیر تلاش نمی کند اختلاف من هم شخصی نبود بلکه برای پیشرفت و توسعه منطقه آزاد ارس بود.
وی ادامه داد: امروز ارس باید به جایگاهی می‌ رسید که برای اداره امورات خود مجبور به وارد کردن نیروی کار از مناطق اطراف می‌ شد نه اینکه نرخ بیکاری  در آن ۱۳ درصد باشد.
حسن نژاد با اشاره به آسیب های ارس بیان کرد: رکود بازار و تعطیلی کارخانه ها در ارس غیر قابل چشم پوشی است. تبعیض اداری همچون سایر نقاط کشور در ارس هم وجود دارد؛ چرا باید بومیان با سابقه یک دهه خدمت در ارس رسمی نشوند ولی یک فرد غیربومی با سابقه یک روز کار، قرارد رسمی‌ ببندد؟
وی با بیان چرایی انتصاب یک فرد غیربومی به مدیریت ارس عنوان کرد: به اعتقاد من یک مدیر بومی با توان ۸۰ درصد بهتر از یک مدیر غیربومی است‌. ولی انتصاب با رئیس جمهور بوده و وی به مدیر غیربومی معتقد است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ‌پایان  افزود: محسن نریمان همیشه نفر  دوم و پشت پرده در کشور بوده و حالا می خواهد نفر اول باشد به همین دلیل معاونت وزرات راه را رها و مدیریت ارس را عهده دار شده است. برنامه هایی هم برای ارس دارد و قول داده که از بومیان متخصص و قوی در ارس استفاده کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس داده‌ها و اطلاعات بارش‌های سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۳ درصد مربوط به استان قزوین است.

پس از قزوین، استان‌های سمنان و تهران به ترتیب به رشد منفی ۴۱.۳ و ۳۹.۸ درصد در رده‌های دوم و سوم کمترین بارش‌ها در بازه اشاره شده قرار دارند. میزان کاهش بارش در تهران ۹۳.۵ میلیمتر بوده؛ این در حالی است که با وجود بارش‌های قابل توجه طی روزهای اخیر در کشور، اما همچنان بارش‌ها در ۲۲ استان منفی است. بارش‌ها در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد نسبت به دوره بلندمدت افزایش یافته است.

بیشترین بارش‌ها برای استان سیستان و بلوچستان با رشد ۵۴.۲ درصدی، یزد ۴۱.۵ درصد و خراسان جنوبی با ۱۹.۷ درصد ثبت شده است.

در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارندگی در کشور ۸.۹ درصد و میزان بارندگی‌ها در کشور در بازه زمانی ذکر شده ۱۸.۶ میلیمتر کاهش یافته است.

کد خبر 849149 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي باران

دیگر خبرها

  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • لبه تیغ
  • اجرای طرح آمارگیری نیروی کار در اردبیل آغاز شد
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان