Web Analytics Made Easy - Statcounter

افاضلی می گوید سپاهان امروز بازی خوبی انجام داده است.

طرفداری- هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می گوید دیدار مقابل سپاهان از نظر تاکتیکیی پیچیده بود و امیدوارم این تیم از وضعیت اخیر خارج شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران در نشست خبری بعد از تساوی تیمش مقابل سپاهان در اصفهان گفت:

ورزشگاه نقش جهان که امروز در آن بازی کردیم مایه افتخار کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته نواقصی وجود دارد که باید روی آن کار کرد اما این ورزشگاه مایه مباهات کشور است. درباره بازی هم باید بگویم که این بازی از نظر تاکتیکی پیچیده بود.

وی ادامه داد:

ما امروز انتظار بازی سختی داشتیم، سپاهان در نیمه اول فشار زیادی به ما وارد کرد و ما برای کنترل آنها برنامه داشتیم، فاز اول را به خوبی پشت سر گذاشتیم و چند موقعیت گلزنی هم ایجاد کردیم، رفته رفته هجومی‌تر شدیم و توانستیم تاثیر بیشتری روی بازی بگذاریم‌. ما قدم به قدم رو به جلو حرکت می‌کنیم اما باید بگویم که سپاهان هم امروز فوتبال خوبی انجام داد و برای آنها احترام زیادی قائل هستم. به نظر من این تساوی عادلانه بود و امیدوارم سپاهان از این وضعیت خارج شود. 

افاضلی درباره مربیگری کردن در نفت هم اظهار داشت:

از کار در باشگاه نفت لذت می‌برم، من قبلا شرایط سخت‌تری را تجربه کردم، به طور مثال در تیم المپیک ایران بدون 18 بازیکن اصلی و تنها با 5 بازیکن اصلی با تیم‌های استرالیا، ژاپن و کویت هم گروه شدیم که با گرفتن 4 امتیاز و به خاطر تفاضل گل حذف شدیم. اول فصل هم در صبای قم کار کردم که اگر شما آنجا کار کنید قدر مربیگری در هر تیم دیگری را می‌دانید. 

سرمربی نفت درباره اینکه این تیم امروز برای دفاع کردن به این بازی آمده بود افزود:

احتمالا شما و من یک بازی یکسان را ندیدید. من نظرم را درباره بازی گفتم و شما تحت تاثیر تماشاگران این حرف را می‌زنید،‌ هندبال نیست که هر توپی می‌آید گل بشود. ما برای سه امتیاز به بازی آمدیم اما برنامه ما برای بردن فرق داشت،‌ من 186 بازی ملی به عنوان مربی تجربه دارم و می‌دانم تیمی که تحت فشار روانی است برای بردن به هر قیمتی بازی می‌کند و می‌دانم که از نوع بازی آنها چگونه باید بهره‌برداری کنیم. سپاهان هم موقعیت‌هایی داشت اما در نظر بگیرید که تیم نفت در این هفته‌ها کم گل خورده است. 

وی درباره وضعیت مالی باشگاه نفت هم اظهار داشت:

در فوتبال فاکتورهای زیادی دخیل است، مربیان قبل از من کاملا درست می‌گفتند که اگر بازیکنی از نظر مالی تامین نشود تمرکز ندارد. من خوشحالم که بازیکنانم تمرکز دارند و به جای رفتن به سازمان لیگ برای گرفتن طلبشان تمرکز خود را روی تمرینات می‌گذارند اینکه چقدر بازیکنان دریافتی داشتند را مدیریان باید بگوید اما ما تیم نفتی را در اختیار گرفتیم که انتهای جدول بود اما شرایط بهتر شده و در  این زمینه همه بازیکنان نقش موثری داشتند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۸۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ

یوونتوس که رقیب اینتر در نیم فصل اول بود، حالا به زحمت برای کسب سهمیه تلاش می کند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. تیم مکس الگری در نیم فصل دوم سری آ کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است.

به نقل از اوپتا؛ یوونتوس در ۴ بازی اخیر خود در سری آ به ۴  تساوی رسیده است. چنین روندی برای آنها از سال ۲۰۱۲ و دوران کونته بی سابقه است. یوونتوس در ۱۴ بازی اخیر خود فقط دو برد داشته (مقابل فروزینونه و فیورنتینا) و موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده است. (۲ برد، ۸ تساوی و ۴ باخت) اگر جدول سری آ را بر اساس ۱۴ بازی آخر درنظر بگیریم، تیم الگری در رتبه شانزدهم قرار می گیرد. کسب تنها ۲ برد طی ۱۴ هفته سری آ برای یوونتوس حداقل طی ۴ دهه اخیر بی سابقه است.

نتایج یوونتوس در سال ۲۰۲۴ سری آ

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • یوونتوس با الگری در بن بست؛ کسب ۱۴ امتیاز از ۱۴ هفته اخیر سری آ
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر