Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی است که بتوانیم دستاورد‌های نظام و انقلاب را به مردم معرفی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۷۰ عنوان برنامه تا رده پایگاه مقاومت در استان ابلاغ شد، عنوان کرد: استقبال نمادین از ورود حضرت امام خمینی (ره) از فرودگاه تا گلزار، به صدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، افتتاح حوزه‌های مقاومت دشتروم و سرآسیاب، برگزاری همایش معتمدین در استان، افتتاح دو سوله ورزش چند منظوره در دشتروم و سرآسیاب، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و ارائه ویزیت رایگان در مراکز درمانی سپاه را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی بسیج در دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی و میقات حلقات صالحین از دیگر برنامه‌های دهه فجر در سطح استان است.

سرهنگ انصاری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی بسیج در این ایام، بیان کرد: همایش دانشجویی دانشگاه‌ها با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی در ایام الله دهه فجر در محل گلزار شهدای یاسوج برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فاز نخست پروژه ماهی هزار تنی چنار برم از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی استان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این پروژه برای ۱۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود مردم غیور و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی خود در ۲۲ بهمن ماه همچون سال‌های گذشته مشت محکمی به دهان دشمنان نظام وارد کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۹۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در استان به مناسبت هفته زمین پاک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان‌خرد، صبح امروز_ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مراسم روز جهانی زمین پاک هر ساله ۲۲ آوریل هم‌زمان در سراسر جهان برگزار می‌شود و در این راستا به منظور ایجاد حساسیت و هم‌افزایی بیشتر در حفاظت از زمین در کشور ما ایران اسلامی این رویداد به‌مدت یک هفته به‌عنوان «هفته زمین پاک» با تبیین شعار مشخص و اجرای برنامه‌های فرهنگی آموزشی گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: در سال‌جاری هفته زمین پاک از سوم تا نهم اردیبهشت با شعار «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین» با اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی با دستگاه‌های اجرایی گرامی داشته می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستورالعمل هفته زمین پاک به منظور ایجاد آگاهی و اطلاع‌رسانی به شهروندان و جلوگیری از تخریب محیط‌زیست به‌طور عام و آلودگی زمین به‌طور خاص به هفت شهرستان استان ابلاغ شده‌است.

وی تصریح کرد: نواخته شدن زنگ زمین پاک در مدارس، برگزاری برنامه بسیج پاک‌سازی با همکاری آموزش و پرورش و دستگاه‌های متولی، پاک‌سازی مبادی کوهستانی با حضور طبیعت دوستان و کوهنوردان، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، استفاده از ظرفیت خانه‌های محیط‌زیست، بازدید سرزده از صنایع و تجلیل از صنایع سبز، نشست با اعضای شورای اسلامی، استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی و سایر برنامه‌های متناسب با ظرفیت شهرستانی از برنامه‌های ابلاغ شده برای اجرا در این هفته است.

جاودان‌خرد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل سازنده بین مسئولان و شهروندان آرزوی داشتن آسمان آبی و زمین پاک تحقق پیدا کند.

کد خبر 746824

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • ساخت بیش از دو هزار برنامه فرهنگی و هنری ذیل کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد
  • روزانه ۳ نفر در کهگیلویه و بویراحمد به سرطان مبتلا می شوند
  • اجرای ۲۰ برنامه آموزشی و مشارکتی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی روستایی به همت سپاه عاشورا