Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه درح با اشاره به اینکه امروز دوست و دشمن جایگاه رفیع کشور را قبول دارند و این مهم در سایه ولایت و استکبارستیزی حاصل شده است، گفت: لذا مسئولان طعم انقلاب را با خدمت شایسته به مردم بچشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام محمد راستگو امروز در (۲۰ بهمن) در جمع مردم دهستان لانو سربیشه ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: پیروزی انقلاب برگ زرینی در تاریخ کشور است که تمام ملت از برکات آن استفاده کردند و می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می فرمایید «ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر اینکه خودشان بخواهند»، گفت: خداوند فرموده اگر مردم ایمان آورند و تقوا پیشه کنند خداوند درهای رحمت را به روی بندگان خود باز می کند.

 

امام جمعه درح با اشاره به اینکه انسان باید تقوا پیشه کند، افزود: تقوا یعنی اینکه خداوند را در تمام کارها مدنظرداسته باشد و بدانید که در آخرت جز عمل ما هیچ چیزی به داد ما نمی رسد.

 

حجت الاسلام راستگو با بیان اینکه تلاش کنیم لحظات ما در اطاعت و عبادت خدا باشد، اظهارداشت: تقوا یعنی خداترسی و اینکه انسان به خاطر خدا سمت گناه نرود.

 

وی با اشاره به اینکه عالم محضر خدا است و لذا خود را در محضر خداوند بدانیم، افزود: جامعه گرفتار برخی بی عدالتی ها و آسیب ها شده که اینها اخلاص را کم می کند.

 

وی گفت: هر گس می خواهد به حضرت زهرا (سلام الله علیها) و امام زمان (عج) نزدیک تر باشد باید گناه کمتر کند.

 

امام جمعه درح با بیان اینکه عبادت خدا تنها نماز خواندن نیست، بلکه حضور در راهپیمایی ها و مناسبت های دفاع از نظام و انقلاب ثواب و اجر دارد، گفت: نمازی که پای آن ولایت مداری نباشد انسان را به سرمنزل مقصود نمی رساند.

 

حجت الاسلام راستگو گفت: خوارج سالها عبادت کردند به طوریکه پیشانی آنها پینه بسته بود اما چون بصیرت نداشتند و پای ولی زمان خود نماندند به سعادت نرسیدند.

 

وی گفت: مردم مرزنشین ثابت کردند که پای انقلاب هستند و محال است بگذارند خون شهدا پایمال شود.

 

امام جمعه درح با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی با هزاران شبکه و کانال به دنبال فراموش کردن خط سرخ حسینی و سبز مهدوی است.

 

حجت الاسلام راستگو تاکید کرد: دشمن از همین سلاح معنوی و بصیرت مردم سیلی خورد و تنها دلیل شکست دشمن در دفاع مقدس و بعد از آن خط سرخ حسینی و مسیر شهادت طلبی ملت است.

 

امام جمعه درح گفت: آنچه بدست آوردیم از استکبار ستیزی بوده است، امروز دوست و دشمن جایگاه رفیع کشور را قبول دارند و اینها در سایه ولایت و خط استکبارستیزی حاصل شده است.

 

وی گفت: در آستانه فتح قله هستیم و آمریکا و اسرائیل را زیرپا می گذاریم و می گوییم اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، لذا مسئولان طعم انقلاب را با خدمت شایسته به مردم بچشانند. 

 

امام جمعه درح افزود: افرادی که خدمات نظام را به مردم زیر سوال می برند خائن هستند، این خدمات به برکت خون شهدا و ایستادگی ها حاصل شده است.

 

 

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۰۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند

ایسنا/خراسان شمالی امام جمعه بجنورد گفت: مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته با اشاره به روز کار و کارگر اظهار کرد: امروز کار کردن در جامعه ما چند ویژگی دارد که در وهله نخست اصل کار، عبادت است.کار کردن اگر برای کسب درآمد حلال باشد، مجاهدت در راه خداوند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشور هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌برد، ادامه داد: دشمنان تحریم‌های اقتصادی مختلفی را علیه کشور اعمال کرده تا مسئولان و مردم‌ را تحت فشار قرار دهد تا به اهداف خود برسند. بنابراین امروز انجام هر کار اقتصادی که تولید و رفع نیازها و بی‌نیازی به بیگانگان را به دنبال  دارد، مجاهدت و جنگ علیه دشمنان است.

وی بیان کرد: افرادی که در حوزه تولید، کار می‌کنند سربازان نظام‌ جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه در همین راستا شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، تاکید کرد: باید بسترهای لازم برای مشارکت مردم در حوزه تولید توسط مسئولان فراهم  و تعاونی‌های تولید تشکیل و تقویت شود.

وی در ادامه به روز معلم نیز اشاره کرد و گفت: معلم‌ها در تدریس و تعلم باید اخلاص داشته باشند و دانش‌آموز مورد توجه آن‌ها قرار گیرد و اصل کار را بر تربیت دانش آموزان قرار دهند.

امام جمعه بجنورد گفت: اگر دانش‌آموزی روسری خود را بعد از پایان ساعت مدرسه و به هنگام خروج از مدرسه از سر گذاشت، آن معلم‌ بداند که برای تربیت این‌ دانش آموز کاری نکرده است.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزان توسط معلم‌ها به گونه‌ای باشد که وقتی این دانش آموز استاندار، فرماندار و ... شد آن تربیت در روح و جان آن فرد باشد. تربیتی که فقط تا در مدرسه باشد، ارزشی ندارد.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است