Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سلمان نژاد مدیر سینما هلال زاهدان از مردم به دلیل اکران نشدن یکی از فیلم‌های ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان به نام چهار راه استانبول در ساعت مقرر عذرخواهی کرد.

جواد سلمان نژاد  افزود: : فیلم چهار راه استانبول که قرار بود امروز ساعت ١٥ در این سینما اکران شود به دلیل قفل کوتاه مدت با وقفه روبرو شد و در نهایت پخش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته موفق به دریافت رمز و قفل فیلم چهار راه استانبول شدیم و تست اکران نیز بر روی فیلم اجرا شد.

وی ادامه داد: موسسه اطلاعاتی در خصوص مدت دار بودن رمز فیلم ارائه نداد و امروز از ساعت ١٤ دقیقا یک ساعت قبل از اکران مشغول تست دوباره شدیم که فیلم فعال نشد.

مدیر سینما هلال زاهدان تصریح کرد: پس از تلاش‌های بی وقفه در نهایت این فیلم که زمان اکران آن ساعت ۱۵ امروز بود را نتوانستیم برای تماشاگران پخش کنیم.

سلمان نژاد ضمن عذر خواهی از مردم به دلیل پخش نشدن فیلم چهار راه استانبول گفت: این فیلم فردا ساعت ١٥ برای افرادی که با این مشکل روبرو شدند پخش خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز گفت: سانس چهارم در روز‌های پایانی ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان به سینما هلال این شهر اضافه شد.

به گفته حسین مسگرانی با توجه به دریافت موافقت نسبت به اضافه شدن ۲ فیلم به وقت شام و چهار راه استانبول به شمار فیلم‌های فجر زاهدان تصمیم بر افزایش سانس برای اکران این فیلم‌ها گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: استقبال مردم از ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان بی نظیر و غیر قابل پیش بینی بوده است.

مسگرانی افزود: سینما هلال با ۵۶۰ صندلی و سینما اشراق با ۲۰۰ صندلی هر شب پذیرای علاقه‌مندان به سینما و فیلم‌های فجر است.

وی اظهار داشت: فیلم‌های امپراطور جهنم، تنگه ابوقریب، لاتاری، کامیون، اتاق تاریک، جشن دلتنگی، هایلایت، سوء تفاهم، مصادره، سرو زیرآب، عرق سرد، به وقت شام و چهارراه استامبول برای عموم مردم و فیلم‌های قهرمانان کوچک، دنیای کیف ها، فیلشاه، دزد و پری و شکلاتی ویژه کودک و نوجوان در زاهدان در حال اکران است.

انتهای پیام/ع

اکران نشدن یکی از فیلم‌های ششمین جشنواره فیلم فجردرزاهدان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر کل راه وشهرسازی استان در بازدید از عملیات ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان با اشاره به تاثیر ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان بر توسعه استان از طریق کریدور شمال - جنوب و نیز کاهش تلفات جاده‌ای گفت: سال ۱۳۹۹ قول دادیم که ساخت بزرگراه را در این محور سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسد.

عطاء اله اکبری  افزود: دستاورد‌های اخیر در این محور ترانزیتی استان در حالی محقق شد که همزمان در تمام مسیر‌های بین شهری و بین استانی تکمیل شبکه بزرگراهی با همت مضاعف به منظور جبران عقب ماندگی‌های تاریخی این بخش استان مورد توجه قرار گرفت.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دشوارترین بخش ساخت بزرگراه در محور زابل- زاهدان حدفاصل سه راهی دشتک تا تاسوکی بود که کمبود منابع آبی، طوفان‌های سهمگین شن و دمای بالای ۵۰ درجه کار را سخت و طاقت فرسا کرده بود وبا دوشیفت و حتی سه شیفت کردن کار به سرعت از منطقه بحرانی عبور و طبق برنامه طرح به شهرسوخته رسید.
اکبری اضافه کرد: درحال حاضر نیز ساخت بزرگراه در قطعه دو محور زابل- زاهدان به عنوان تنها قطعه باقیمانده این محور بطول ۲۳ کیلومتر در دوجبهه کاری در حال ساخت و تکمیل شدن است و همزمان هم از حدفاصل شهرسوخته تا پلیس راه زابل- زاهدان ونیز حد فاصل پلیس راه تا منطقه ورودی به دشت سیستان (لوتک) فرایند کار در حل انجام است.
وی اقدامات شده در تکمیل و بهره برداری از ۲۸۰کیلومتر بزرگراه در محدوده شهر‌های تحت پوشش این اداره کل در سه سال اخیر را مطلوب ارزیابی کرد .
مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هزینه ساخت یک کیلومتر بزرگراه در این استان در حال حاضر به بیش از ۴۰ میلیارد تومان رسیده است، گفت: طرح های راهسازی این اداره کل در تمامی محور‌های تحت پوشش در حالی فعال است که بدهی پیمانکاران از ۱۴۰۰ میلیارد تومان فراتر رفته است.
وی تاکید کرد: همچنین در تداوم این رویکرد تا سه سال آینده استان سیستان و بلوچستان به صورت بزرگراه به استان خراسان جنوبی متصل خواهد شد و این فرآیند برای استان کرمان نیز برنامه ریزی دقیق شده است.

دیگر خبرها

  • تأخیر در اکران «مست عشق»/ دوری شمس و مولانا از پرده نقره‌ای طولانی شد
  • اکران «مست عشق» به تعویق افتاد + بازیگران، خلاصه و آهنگ فیلم مست عشق
  • فرزاد موتمن :سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • سینمای ایران نیازمند دگردیسی است/ چرا تنوع ژانر نداریم؟
  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال