Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@06:04:54 GMT

گل تماشایی سروش نتیجه‌بخش نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۱۲۶۵

گل تماشایی سروش نتیجه‌بخش نشد

در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر تیم الخور در حالی که سروش رفیعی را از ابتدا به‌عنوان هافبک هجومی در ترکیب داشت، از ساعت 19:20 امشب در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف ام صلال رده پنجمی رفت.

 

سروش رفیعی که در این فصل موفق به زدن 4 گل شده بود، در دقیقه 14 مسابقه امشب با حرکت از میانه زمین و شوت محکم و تماشایی از پشت محوطه جریمه دروازه ام صلال را باز کرد و نیمه اول با برتری الخور به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در نیمه دوم یاران رفیعی نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در نهایت با گلی که در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده، خوردند 2 بر یک نتیجه این دیدار خانگی را واگذار کردند.

 

یاران رفیعی با این باخت 14 امتیازی ماندند و به رده نهم جدول لیگ ستارگان قطر سقوط کردند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار

زی‌سان: دو تیم فوتبال آاس رم و بایر لورکوزن از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه المپیک رم به مصاف هم خواهند رفت. بازی دو تیم در حالی برگزار می‌شود که بایر لورکوزن هنوز در این فصل نباخته و رم و یاران آزمون چالش سختی در برابر این تیم دارند. این دو تیم در فصل گذشته لیگ اروپا در نیمه نهایی در برابر هم قرار گرفته بودند که بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود رم و بازی برگشت با نتیجه تساوی صفر صفر به پایان رسیده بود و رم تحت هدایت مورینیو به فینال اروپا صعود کرد..

tags # آ اس رم سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • آنالیز فنی: پرس شدید علیه فشردگی مورایس!
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر