Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - رخشان بنی‌اعتماد جایزه یک عمر دستاورد هنری و فیلم «برگ جان» ساخته ابراهیم مختاری جایزه اینالکو را از جشنواره فیلم‌های آسیایی وزول دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فيلم «برگ جان» به کارگردانی ابراهیم مختاری و پخش کنندگی بنیاد سینمایی فارابی، در بيست و چهارمين جشنواره فيلم‌هاي آسيايي وزول، جایزه اینالکو را از هیات داوران موسسه ملي تمدن و زبان‌هاي شرقي دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشان بنی اعتماد نیز جایزه ویژه این رویداد سینمایی را برای دستاوردهای عمر خویش از آن خود کرد.

این دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی وزول از ۱۰ تا ۱۷ بهمن سال جاری در کشور فرانسه برگزار شد.

5858

 

کلید واژه‌ها : رخشان بنی اعتماد - جشنواره‌های سینمایی - سینمای ایران -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه

جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه اوبرهاوزن آلمان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین رویداد سینمایی ویژه آثار کوتاه میزبان سه فیلم ایرانی است.

به گزارش ایسنا، در این رویداد سینمایی که از تاریخ دوم می (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده  و تا ششم می (۱۷ اردیبهشت) در کشور آلمان ادامه خواهد داشت، مستند کوتاه «به قید محرمانگی» به کارگردانی مشترک شروین وحدت و پیام عزیزی و دو فیلم کوتاه داستانی «ریزو» ساخته آزاده ناوی و «کدام خانه، کدام دوست» به کارگردانی عباس طاهری در این رویداد سینمایی به نمایش گذاشته می‌شوند.

جشنواره اوبرهاوزن که امسال هفتادمین دوره خود را برگزار می‌کند، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آخرین عکس باورنکردنی که از چالی چاپلین در سال ۱۹۷۷ گرفته شده را ببینید / خیلی پیر و روی ویلچر (عکس) فیلم کوتاه ؛ من تو هستم (فیلم) جشنواره فیلم مسکو میزبان آثار ایرانی می‌شود

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد