Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@17:34:41 GMT

براي پيدا کردن نيمه گمشده تان تلاش نکنيد!

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۱۷۹۳

براي پيدا کردن نيمه گمشده تان تلاش نکنيد!

خبرگزاري آريا -

ما با ديگران ارتباط برقرار نمي‌کنيم تا کامل شويم
تلاش براي پيدا کردن نيمه گمشده، نيمه کامل‌کننده و تلاش براي کامل شدن يک ايده اشتباه و رايج است که بيشتر از هر چيز در تربيت اشتباه به ارث رسيده است. متأسفانه هيچ کس قرار نيست ما را کامل کند ما با نقص‌هايمان باقي خواهيم ماند مگر اينکه بخواهيم آنها را به‌خاطر خودمان اصلاح کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براي اينکه آدم بهتري باشيم هيچ کس نمي‌تواند بجز خود ما تلاش کند. در واقع اين يک تلاش فردي است. ما با ديگران ارتباط برقرار نمي‌کنيم تا کامل شويم ما در کنار ديگران فقط مي‌توانيم بيشتر ياد بگيريم و بيشتر تجربه کنيم.
هرگز نمي‌فهميد احساس ديگري دقيقاً چيست
فقط به اين دليل که يک زوج هستيد و همديگر را در بسياري از جنبه‌ها شناخته‌ايد به معناي آن نيست که همه افکار، ايده‌ها و تصورات هم را مي‌شناسيد. شما حتي نمي‌توانيد از تصور ديگري راجع به خودتان کاملاً مطمئن شويد. به همين دليل نمي‌توانيد انتظار داشته باشيد هر چيزي را که ديگري واقعاً فکر يا احساس مي‌کند بشناسيد.
يادتان باشد
- ما حتي نمي‌توانيم با اطمينان و صراحت درباره تجربه‌هاي مشترک از واژه «ما» استفاده کنيم. چيزي که يک نفر در يک موقعيت مشترک احساس مي‌کند شايد کاملاً با تصور و احساس ما فرق داشته باشد.
- ما نبايد از قول و زبان ديگري حرف بزنيم. چون ما کامل‌کننده هم نيستيم.
- اينکه فکر کنيم همه چيز را درباره هم مي‌دانيم گمراه‌ کننده است. هميشه چيزهاي تازه‌اي درباره ما و ديگران وجود دارد که کسي از آن خبردار نيست.
ما به کمال مطلوب نمي‌رسيم
هيچ کس نمي‌تواند کافي باشد. شما در موارد زيادي ضعيف و ناتوان هستيد. تصورايده‌آلي که از يکديگر داريد معمولاً با شکست مواجه مي‌شود چون اشتباهات و خطاها اجتناب‌ناپذيرند. پس بهتر است تصوير آرماني و کامل شريک زندگي‌تان را تغيير بدهيد. او واقعاً کامل و بي‌نقص نيست. در عين حال شما نبايد شريک زندگي‌تان را به‌خاطر اينکه کامل نيست متهم کنيد و لازم نيست ضعف‌هاي شريک رابطه را بيشتر از آنچه هست ببينيد.
از رابطه عاشقانه دست برنداريد
يک پيوند عاطفي قوي در يک رابطه معنا دار وعاشقانه شکل مي‌گيرد. رابطه عاشقانه شما با رعايت هويت فردي يکديگر و عشق ورزي به کسي که در کنارتان است ايجاد مي‌شود. با اين حال شما نبايد طوري رفتار کنيد که گويا شريک زندگي‌تان تنها آدم ارزشمند و مورد احترام است. رؤياپردازي درباره عشق اشتباه است. ياد بگيريد به جاي خيال‌پردازي، عشق ورزي را نشان بدهيد و دلايل دوست‌داشتن را بشناسيد.
منبع: ايران بانو


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر  مبنی بر گم شدن فردی در کوهستان های آخ تنگ خسروشیرین، تیم پایگاه کلوان با آمبولانس به منطقه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: نجاتگران با تلاش چهار ساعته ، پس از دریافت اطلاعات از همراهان فرد و ۲ ساعت کوهپیمایی،  فرد گمشده  راکه مردی ۵۲ ساله بود،  پیدا و وی را به کوهپایه کوه منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • کیمیش: فینال تمام آلمانی بسیار رویایی خواهد بود؛ باشگاه مقابل انتقادات از من حمایت نکرد
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • سانچز: برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل تلاش می‌کنیم
  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • نجات فرد گمشده در کوه های آخ تنگ آباده
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • ورود شخصیت‌های خارجی به محصولات خواب کودکان