Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی میلان از تیمش تنها ۳ امتیاز بازی با اسپال را می‌خواهد. ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۸ ورزشی ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جنارو گتوسو، سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسپال در هفته جاری سری A ایتالیا از شاگردان خود خواست با قدرت این رقابت را به سود روسونری به پایان ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او گفت:  اسپال به عنوان میزبان ما خیلی خوب می‌داند چه کار کند. آن‌ها ذهنیت برتر، 3 مدافع و 2  هافبک دارند  و  حریف سرسختی به شمار می آیند. ترجیح دادیم به کالینیچ استراحت دهیم. بنابراین او ریکاوری خواهد کرد. نمی‌خواهم با بازی دادن به کالینیچ ریسک دوری طولانی مدتش از میادین را به جان بخریم.

او در ادامه افزود: تیم شایسته تحسین است. بازیکنان کمی خسته شده‌اند اما دست از تمرین برنمی‌دارند. حتی اگر از خستگی زبان از دهانشان بیرون آید، باز هم ادامه می‌دهند. دلیل اصلی پیشرفت ما، همین است. هاکان، سوسو، بوناونتورا و رومانیولی همگی پیشرفت کرده‌اند. چارهان اوغلو مرا شگفت زده کرده و انتظار نداشتم تا این اندازه کامل باشد! 

انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران

به گزارش خبرگزاری مهر، به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

کد خبر 6095333

دیگر خبرها

  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال