Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@21:08:22 GMT

آه بیماران جان سارق کیف قاپ را گرفت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۲۶۰۸

آه بیماران جان سارق کیف قاپ را گرفت +عکس

دزد کیف قاپ موتورسوار پس از سرقت موبایل یک همراه بیمار در خیابان قزوین و در مقابل بیمارستان فارابی با مانع فلزی برخورد کرد و جانش را از دست داد. همدستان این متهم از سوی مردم و ماموران دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان: دزد کیف قاپ موتورسوار پس از سرقت موبایل یک همراه بیمار در خیابان قزوین و در مقابل بیمارستان فارابی با مانع فلزی برخورد کرد و جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
همدستان این متهم از سوی مردم و ماموران دستگیر شدند.
ساعت ۱۱ روز جمعه اهالی خیابان قزوین متوجه سر و صدای زن جوانی و افتادن پسر جوان در کنار پیاده رو شدند. با حضور مردم مشخص شد پسر جوان قصد سرقت موبایل زن ۳۴ ساله را داشته است که این زن با هوشیاری متهم را از روی موتور سیکلت به پائین کشیده و راکب موتور هم فرار کرده است.

با دستگیری متهم دقایقی بعد افراد حاضر متوجه شدند راکب یک دستگاه موتور سیکلت که در پیاده رو بیمارستان فارابی در حال حرکت بوده؛ به علت برخورد با موانع جان خود را از دست داده است.  

با اعلام موضوع به پلیس بلافاصله عوامل کلانتری ۱۱۵ در محل حاضر شدند. با توجه به حساسیت موضوع، رئیس کلانتری هم در محل حاضر و تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌داد دو پسر جوان قصد سرقت موبایل زن جوان را داشته اند که یکی از آن‌ها با هوشیاری زن جوان و مردم دستگیر شده و راکب موتور هنگامی که برای دیدن صحنه دستگیری همدستش به عقب بر می‌گردد با موانع برخورد و به علت شدت حادثه جان خود را از دست می‌دهد.

ماموران در بررسی محل حادثه متوجه رفتار‌های مشکوک پسر جوانی در محل شدند که با دستگیری او، این فرد مدعی شد همدست متهمان بوده است و برای اطلاع از وضعیت آن‌ها به محل آمده که دستگیر شده است.

سرهنگ بیرانوند رئیس کلانتری ۱۱۵ رازی گفت: متهمان چهار جوان ۲۰ تا ۲۴ ساله بودند که در پوشش دو موتور سیکلت دست به کیف قاپی و سرقت موبایل می‌زدند. آن‌ها در اعترافات اولیه خود مدعی شدند بیشترین سرقت هایشان را از بیماران و همراهان مریض بیمارستان فارابی انجام داده اند.

در حال حاضر تحقیقات بیشتر برای دستگیری آخرین عضو این باند ادامه دارد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003HNU

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۲۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پوربعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی رد پای سارق سابقه داری را در این سرقت‌ها بدست آوردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان مخفیگاه سارق شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی سارق دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی بخش قابل توجهی از اموال مسروقه کشف شد.

وی تصریح کرد: سارق دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۸ فقره سرقت منزل در شهر اصفهان اعتراف که ارزش اموال سرقتی توسط این فرد ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار علینقیان پور با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد در ارتباط با نگهداری از اشیا و اموال قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند و چنانچه قصد مسافرت دارند پیش از ترک منزل از قفل بودن درب و پنجره‌ها اطمینان حاصل کرده و همسایگان مورد اعتماد خودشان را در ارتباط با مسافرت و خالی بودن منزل مطلع سازند.

کد خبر 6084531

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت