Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@03:46:21 GMT

پرايد در اروپا هم مي تازد +ويدئو

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۳۰۰۵

پرايد در اروپا هم مي تازد +ويدئو

خبرگزاري آريا - نامکو پوني، خودروي اروپايي که برادر خوانده پرايد ناميده شده، به شدت مورد توجه اروپايي ها قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنيک، مدتي است خودروي اروپايي که به شدت به پرايد کمپاني سايپا ايران شباهت دارد، مورد توجه کاربران شبکه هاي اجتماعي قرار گرفته است.
بر اساس آنچه که گروه ها و پيج هاي مجازي در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته اند، "شرکت نامکو که موفقيت فروش پوني را ديد تصميم گرفت راه خود را از سيتروئن جدا کند و نسل هاي بعدي پوني را خود به تنهايي پيش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمپاني يوناني نامکو در سال 2012 با کمک سايپا اقدام به فيس ليفت سري جديد نامکو پاني کرده است که در آن از بسياري از قطعات پرايد توليد سايپا استفاده کرده است به‌نحوي‌که دماغهٔ جلويي آن به‌طور کامل از پرايد گرفته شده و داشبورد آن نيز دقيقاً همان داشبورد قديمي پرايد است تا جايي که حتي لوگوي سايپا هم همچنان روي غربيلک فرمان ديده مي‌شود."

تصوير اين نسخه جديد پوني به علت شباهت بسيار با پرايد براي ايرانيان آشناست و در فضاي مجازي مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بسياري از کاربران از محبوبيت پرايد آنهم در اروپا ابراز تعجب کرده اند و نقص هاي پرايد را يادآور شده، به دنبال علت اين انتخاب شرکت نامکو هستند. تعجب برخي کاربران در حدي است که گمان کرده اند اين تصوير فوتوشاپ است که حتي لوگوي سايپا در آن ديده مي شود. در حالي که واقعا اين لوگو در نسخه جديد پوني موجود است.
برخي ديگر ارزان تمام شدن قطعات پرايد را علت اصلي اين تصميم شرکت نامکو ذکر کرده اند.
کاربران معتقدند يا پرايد حقيقتا از استانداردهاي اروپايي برخوردار است و يا اين شرکت از بسياري از استانداردهاي اروپا چشم پوشي کرده و سايپا را انتخاب کرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: حادثه واژگونی سواری پراید بعد از ظهر جمعه در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

مسؤول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: مصدومان این رخداد توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

کد خبر 6082676

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در محور سبزوار - نیشابور منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • (ویدئو) خلاصه بازی آتالانتا ۰ - لیورپول ۱؛ پایان کار آقای معمولی در اروپا
  • (ویدئو) رئیس تلگرام: سیا و اف‌بی‌آی به‌دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بودند
  • پراید نیز اجاره‌ای شد؛ ساعتی ۳۰۰ هزار تومان!
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - آرسنال ۰
  • (ویدئو) هوادار فلسطین سخنرانی رئیس کمیسیون اروپا را قطع کرد
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • کار به اجاره ساعتی خودرو رسید | پراید ۳۰۰ هزار تومان!
  • سایپا چطور صدرنشین را زمین‌گیر کرد