Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای فرارسیدن سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، در حالی که جمهوری اسلامی ایران سربلند از هجمه‌های دشمنان، به عنوان بزرگترین قطب منطقه‌ای واسلامی در برابر استکبار ایستاده است و توطئه‌های گوناگون نتوانسته خللی در اراده ملت بزرگ ایران ایجاد نماید و انقلاب همچنان به یاری خداوند در مسیر خود شتابان وپرنشاط حرکت می‌کند و مهیای آفرینش حماسه‌ای دیگر می‌شود تا به جهانیان نشان دهد که مردم غیرتمند ایران همپای مسئولین با همدلی و هم افزایی در حفظ وتقویت ارزش‌های نظام مصمم هستند و مسئولین با وحدت، یکدلی و یکرنگی و با اراده‌ای مصمم در راه خدمت رسانی به مردم و کمک به کارآمدی نظام و رفع مشکلات، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گرامیداشت یاد وخاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران را به شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن وتجدید بیعت با مقام معظم رهبری (مدظله الشریف) دعوت نموده، امیدواریم به تعبیر حضرت امام خمینی (ره)، عید غدیر انقلاب به عید اهتزاز پرچم عدالت وصلح جویی و مهرورزی متصل گردد.

حمیدرضا حاجی بابایی

فراکسیون نمایندگان ولایی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اسلامی دیدار می‌کنند.

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است