Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:45:15 GMT

صدور بیش از ۷۴۰۰ سند روستایی در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۱۳۲۸۰

صدور بیش از ۷۴۰۰ سند روستایی در گیلان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت های بالایی روستایی است گفت: از بهمن سال گذشته تا بهمن امسال ۷ هزار و ۴۲۰سند روستایی صادر شده است.

محمد اکبرزاده، مدیر کل بنیاد مسکن گیلان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: اجرای طرح هادی یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل است که موجبات ماندگاری روستا نشینان را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه روستا محل تولید انواع محصولات سالم کشاورزی است گفت: گرایش روستائیان به شهر چرخه تولید را به خطر خواهد انداخت.

 

اکبرزاده اذعان کرد: با اجرای طرح هادی و افزایش رفاه روستا روند مهاجرت روستا به شهر نسبت به گذشته کاهش یافته است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان به تهیه و بازنگری طرح هادی اشاره و تصریح کرد: کل طرح های هادی روستاهای بالای 20 خانوار صد در صد انجام شده است.

 

وی اضافه کرد: 7هزار و 420 سند روستایی بالای 25 هزار خانوار از بهمن سال گذشته تا بهمن امسال صادر شده است.

 

اکبرزاده خاطر نشان کرد: امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن گیلان با داشتن بیش از 50 دستگاه سنگین و نیمه سنگین به عنوان یکی از پنج استان نخست کشوری است.

 

مدیر کل بنیاد مسکن گیلان به گزیده ای از عناوین پروژه های امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن گیلان در این مدت پرداخت و افزود: احداث آبنمای روستای سفید مزگی شهرستان شفت، آماده سازی(محوطه سازی) پروژه های مسکن مهر کیاشهر و املش، اجرای قسمتی از آماده سازی سطوح پروازی فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت، اجرای طرح هادی(شن ریزی) بیش از 124 روستا، اجرای طرح هادی روستاهای منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، احداث پل آبنمای دو طبقه جیرده بطول 105 متر، پروژه توسعه بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی، احداث دیوار حفاظتی روستای ناصران  شهرستان شفت، آماده سازی زمین کارخانه ورق های الیافی  ناب در شهرک صنعتی سپیدرود رشت و ... از جمله اهم فعالیت های ماشین آلات این اداره کل از بهمن سال گذشته تا بهمن امسال است.

 

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۱۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است